mijn moeder word 50, ideeen gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door skatjuh87, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

    skatjuh87 Niet meer actief

    Hallo dames.

    Eind april word mijn moeder 50 en daar willen we graag wat mee gaan doen. Toen mijn vader 50 werd hebben we een grote pop voor de deur gezet, maar dit ook bij mijn moeder doen is natuurlijk erg voorspelbaar. Heeft er iemand misschien een ander idee wat we kunnen doen. Het gaat dus echt alleen om versiering.

    Liefs
     
  2. lovelyengeltje

    lovelyengeltje Fanatiek lid

    8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    wij hebben toen mn moeder 50 werd een ereboog gemaakt en een spandoek en een pop haha
     
  3. Bloem1979

    Bloem1979 Actief lid

    13 mei 2006
    102
    0
    16
    Wij hadden bij mijn tante een waslijn gemaakt met 50 onderbroeken! Van baby luier naar kinderbroekjes via sexy strings naar de grote oma onderbroeken hahaha
    We hebben erg gelachen:D
     
  4. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    hahaha die is erg leuk!
     
  5. skatjuh87

    skatjuh87 Niet meer actief

    @ lovelyengeltje, die ereboog is wel een leuk idee

    @ bloem, haha geniaal bedacht. Dat zie ik ons ook nog wel doen eigenlijk. Heb hier nog wel een paar kleine luiers liggen haha.

    Ik ga de ideeen zeker overleggen met de fam. en vrienden

    Liefs
     
  6. marilouise

    marilouise Niet meer actief

    Ik zit hier ook mee mijn moeder wordt in augustus 50 toen mijn vader 50 werd hebben we dat groot gevierd met en pop en een groot feest en alles erop en eraan helaas hadden we 8,5 maand later weer een grote bijeenkomst maar dat was zijn crematie . Dus het ligt hier heel gevoelig ze geeft zelf an dat ze het niet voorbij wil laten gaan maar ook het verhaal erachter, hier moet het een combi iets worden mijn broertje wordt op dezelfde dag als dat mijn moeder 50 wordt 21 .

    leuk al die verjaardagen op 1 dag schoonmoeder en tante zijn ook dezelfde dag jarig !
     
  7. Yellowsun

    Yellowsun Fanatiek lid

    23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Toen mijn schoonmoeder 50 werd heb ik me verkleed als oma en me laten sminken door een vriendin.
    Ik ben toen in een stoeltje bij de voordeur gaan zitten voordat het bezoek thuis kwam.Iedereen die stond te wachtten voordat de deur openging was dan aan het praatten en dan zei ik ineens hallo je moet achterom lopen....iedereen schrok zich dood omdat ze dachten dat ik een sarah pop was die daar zat.
     
  8. sweetbel

    sweetbel VIP lid

    27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wij hadden voor mijn vaders verjaardag een 3,5 meter hoge Abrahampop, een rode loper met van die paaltjes met rode baleinen erlangs, en allemaal ballonnen en slinger buiten. Zag er erg feestelijk uit. Hadden een surpisepary georganiseerd, was echt heel erg leuk.
    Vind die waslijn ook een erg leuk idee!
     
  9. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik en mijn zussen hebben een nummer ingezongen in een studio 'mama' van de spice girls. We zijn gaan bowlen en daar hebben ze toen dat nummer heel hard aan gezet, mijn moeder was helemaal in tranen.
     
  10. snoemf

    snoemf Actief lid

    4 nov 2007
    191
    0
    16
    bij mijn vader hadden zijn broers en zussen een ooievaar in de tuin gezet met een bord erbij zo was het 50 jaar geleden
     

Deel Deze Pagina