leuke uitjes om te doen met ons zoontje in buurt van maastricht ???

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door nancy1981, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Op zoek naar leuke uitjes om te doen met ons 2 jaar oude zoontje
    we wonen in Maastricht

2. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    euhhhh...... effe denke..... SHOPPEN!!! tenminste ik ga vaak met onze uk de stad in en hij vind het leuk, gaat ook graag mee boodschappen doen enzo dus daar maak ik een beetje uitje van (krijgt een krentebolletje enzo onderweg). centre ceramique (de bieb) is ook favoriet. de ballenbak bij ikea deed het vrijdag ook goed (ben er wel bij gebleven)

anders met goed weer in Heer de speeltuin (check effe op internet of ze open zijn want ze werken met vrijwilligers)
    fort willem is ook leuk

wat verder rijden en ook bij goed weer:
    speeltuin en kinderboerderij vaesrade
    het steinerbos
    sprookjesbos valkenburg
    gaiapark is ook heel leuk

kinderstad zo ik nog even niet doen, vond ik onze uk nog wat te klein voor, veel grote attracties
    oh ja een kindervoorstelling in het theater is ook leuk

3. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    de bellon in echt is ook heel leuk tis klein maar wel goed overzichtelijk voor de kleintjes

liefs trotse moeder

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    In september waren we met onze Jesse in het Sprookjesbos Valkenburg. Daar was hij toen nog net iets te klein voor, maar ook een aantal dingen vond hij al superleuk. Jouw zoontje is al wat ouder, ik denk dat hij het al wel leuk vind.

5. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond

hoi hoi

Naar de stad gaan met Sem is een ramp hij houd niet van shoppen net zoals zijn papa en wat ik hem dan ook in zijn handjes duw hy is niet stil maar alleen maar vervelend

de speeltuin in heer is bij ons in de wijck en daar zijn we in de zomer bij goed weer dan ook vaak te vinden

Als dadelijk de speeltuinen dierentuin pretparken enz weer open gaan in april dan weet ik gelukkig genoeg leuke dingen te doen maar nu in de winter kom ik niet veel verder dan een indoorspeeltuin of idd de dingen die je opnoemt zoals de bieb of ikea ofzo

Kinderstad heerlen zijn we een tijdje geleden geweest met vrienden en hun dochtertje maar de kids waren er idd nog te klein voor ze hebben alleen maar in de balenbak gespeeld dat vonden ze super leuk
    dan ga ik liever na de indoorspeeltuin daar hebben ze ook een ballenbak haha

6. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond

hoi hoi

we zijn er nog niet geweest met Sem maar willen we zowiezo eens gaan doen als het open is :)

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Kasteelpark Born is echt ook heel leuk, ook de dierentuin aken is leuk. Beide niet duur en vanalles te doen.
    Helaas ook de mooi weer tips.

Mosaqua in gulpen, maar m'tricht heeft ook zat zwembaden. Kinderboerderij van maasveld.
    Brunsummerheide heeft ook een kinderboerderij.

In schin op geul zit Max en de rakkers, ook een indoor speeltuin. 4euro entree en ouders gratis

De ballon in echt is idd ook leuk

8. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    ooo jjaaaa zwemmen, dat kan natuurlijk ook. die van ons is ook dol op water alleen ben ik nog nooit hier in het zwembad van Heer (5 minuutjes lopen) met hem geweest. ze hebben speciale baby en peuterzwemuurtjes echter da's altijd op een tijd dat ik of moet werken of meneer slaapt.

9. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond

hoi hoi

ik ben er ook nog nooit geweest met sem ook al is het voor ons ook maar 5 minuutjes lopen :( haha

Groetjes Nancy

10. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    je woont dan vlak bij mij in de buurt, want ik heb van de zomer ook al heel wat uurtjes in de speeltuin in heer doorgebracht, ook met de logerende neefjes en nichtjes, die vonden het prachtig zo'n mooi grote speeltuin om de hoek in plaats van zoals bij hun alleen een paar wipkippen en een katte euuhh zandbak :D

je kunt op de website van het zwembad de baby/peuteruurtjes terugvinden en ze hebben ook familieuurtjes, maar zoals gezegd, onze zoon is nogal een slaapkop (is nog maar sinds een paar weekjes van 2 slaapjes af) en slaapt nu 's middags tussen twee en vijf uur, maar ja vind mama ook wel lekker;)

11. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Sem slaapt niet meer tussen de middag helaas.
    Krijg hem dan ook met geen mogenlijkheid meer zijn bed in.

Ja de speeltuin was ik ook bijna iedere dag te vinden met Sem haha,hy vind het er erg leuk.

Moet toch maar eens met hem gaan zwemmen hier in Heer,zo kort bij en dan nog niet met hem geweest.

We gaan meestal in Geleen zwemmen of 1 dagje naar Landal of centerparcs toe dan kan hij ook nog in de indoorspeeltuin na het zwemmen.

Gaat jou zoontje naar de peuterspeelzaal toe in Heer ?

Groetjes Nancy

12. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    nee hij gaat naar KDV Sterre twee dagdelen in de week en 1 dag naar mijn ouders en 1 dag naar mijn schoonouders. vind het een beetje veel om hem dan ook nog naar PSZ te brengen en wil het niet op m'n vrije vrijdag doen.

zijn wel al een beetje aan het kijken naar welke basisschool;) jaja het is vroeg maar voor je het weet.....
    en je kunt in deze wijk alle kanten op, maar onze voorkeur gaat uit naar de basisschool in Bemelen in de hoop dat die er over twee jaar nog is (hebben weinig leerlingen, ook wel weer en voordeel) hebben namelijk ook een "groene" BSO en gaan veel met de kinderen naar buiten enzo.

13. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Hoi hoi

Ja word idd een beetje veel denk ik.
    Sem gaat 3 ochtenden naar de psz toe
    Ligt bij ons tegenover dus dat is wel lekker makkelijk haha

Wij hadden het er verleden week over dat we Sem moeten gaan opgeven op de basisschool.
    Je kan er idd niet vroeg genoeg bij zijn

Deel Deze Pagina