Vanaf welke leeftijd deze loopauto?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sara1988, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Mijn vraag is vanaf welke leeftijd jullie denken dat deze loopauto geschikt is? En tot welke leeftijd ongeveer?
    En voor de mensen die ook zo'n ding hebben, gebruikte jullie die alleen buiten in de tuin of binnen?

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    De dochter van mijn schoonzus heeft hem in het roze. Superleuk ding!
    Vanaf een jaar wordt het echt leuk, tenminste voor haar.. Kan zowel binnen als buiten.. Tot welke leeftijd, daar kan ik je nog niet mee helpen :)

3. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Ja als ik hem koop, wil ik ook de roze! Kon even zo snel geen roze vinden.

4. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Mijn zoon heeft er twee en is er dol op! Wij hebben een groot appartement met alles gelijkvloers en hij zoeft de verschillende kamers door (wij hebben inmiddels zowat rugklachten ;), daar hij natuurlijk nog helemaal niet zelf goed kan blijven zitten laat staan zich voortbewegen).

Ik kijk wel uit naar het moment dat hij zelf kan rondracen, maar dat duurt nog wel een tijdje. Puur uit eigen belang zou je dus nog kunnen wachten ;).

Zijn gezichtje straalt echt als hij er op zit :).

5. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
  6. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Leuk cadeau voor een eerste verjaardag denk ik. Hier heeft ie trouwens geen stap gezet op z'n loopauto, vond het helemaal niks...zat er alleen maar op te toeteren of deed z'n duim in z'n mond en ging verveeld om zich heen kijken ;)

7. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    ons zoontje heeft de retro kraanwagen voor z'n 1e verjaardag gehad. is nu 14 maanden , maar vindt het nog te spannend. dus ik denk dat het pas leuk wordt als ze 1,5 zijn ;)

8. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Wij hebben de vw beetle en zoontje crost er de hele kamer of tuin mee door. Hij zit erop vanaf 1 jaar ongeveer en hij kan nu nog niet heel goed met zijn voeten bij de grond. Hij kan hier nog wel een jaar of 2 zeker op rijden. Vriendje is 3,5 en kan er ook nog prima op rijden.

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hoe groot is jouw zoon dan. Dochter kan er prima bij en is klein

10. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    82 cm maar een lang bovenlijf en korte benen. Dochter van vrienden kan er beter op en die is ook iets kleiner maar heeft weer lange benen.

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Oh ja hier ook lange benen en denk max 78 cm nu

12. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik heb een loopauto voor buiten en 1 voor binnen. Ze deed er vrij weinig mee totdat ze daadwerkelijk ging lopen, valk ervoor wel al een beetje achteruit, maar vooruit ho maar. Nu ze daadwerkelijk loopt en dus vooruit komt, gaat ze het leuk vinden.

13. gusto

gusto Niet meer actief

Mijn dochter (14mnd) heeft deze in het roze en vindt er (nog?) niets aan. Hij is redelijk lomp ook, door het metaal.

Ze heeft er ook eentje van plastic, van Minnie Mouse en die vindt ze wel leuk. Misschien door het materiaal? Is ook een stuk lichter dus rijdt makkelijker.

Deel Deze Pagina