Iemand ervaring met Losec? (maagzuurremmer)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Veertje84, Nov 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

Oct 9, 2013
    1,023
    10
    38
    Female
    Social worker
    NULL
    Zoals het onderwerp al zegt: iemand ervaring met Losec ivm verborgen reflux?

Ben vandaag weer in de ziekenhuis geweest met mijn zoon ivm een vermoedelijke koemelkallergie. Hij zit momenteel al op de zwaarste voeding hiervoor, maar behalve een verbeterde stoelgang, lijkt het niet veel uit te halen.
    Omdat hij wel veel niest, hoest, slikt, hikt, snurkt, herkauwt, constant spartelt rekt en strek en vooral NIET slaapt. heb ik gevraagd of het mogelijk is dat hij last van maagzuur heeft en gevraagd of ik hier medicatie voor kan krijgen.
    Ik heb dit al een paar keer eerder aangegeven, maar ze zeggen dat als zijn slokdarm beschadigd zou zijn hij wel zou huilen bij het drinken.
    Ik heb toen gezegd dat ik het wel raar vind dat we erop moeten wachten tot zijn slokdarm beschadigd is voor ik medicatie kan krijgen... Toen ik heb ik uiteindelijk dus toch losec voorgeschreven gekregen.
    Ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft?

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,811
    5,949
    113
    Female
    Hier losec voorgeschreven gekregen toen na 6 maanden eindelijk de daignose reflux was gesteld.
    We hebben het een aantal weken geprobeerd maar het hielp helaas niet. Toen geswitched naar nexium/motilium. En dat hielp wel!
    Maar goed, wie weet dat het voor jouw kindje wel goed werkt!

Overigens huilde onze zoon ook niet tijdens de voeding. Pas als hij klaar was begon de ellende. En hij had een ontstoken slokdarm, bleek toen er eindelijk een KA naar hem wou kijken. Dus om te stellen dat er niets aan de hand is, vind ik er kort door de bocht!

Share This Page