iris is nu de laaste paar dagen erg jennelig en slaapt veel. gelukkig eet ze goed ed . maar ze is toch anders als anders (huilend wakker worden ed wat kan dit zijn? kan dit een sprong zijn? want ze heeft nu 7 tandjes maar voel verder geen bobbels of zo of zou het toch een kiesje zijn (ze bijt wel overal op) dus wie heeft er een idee
dat ging bij ons ook zo, net voordat ze 9 maanden was. Kan idd de 11 maanden sprong zijn, die is erg heftig
11 maanden sprong met 9 maanden? Oejee.. Mijn dochter is de laatste tijd ook ehm.. hoe zeg je dat..? Niet echt aangenaam.. Maar ze is 6 weken te vroeg geboren dus lijkt mij dat de 11 maanden sprong nog niet aan de orde is? Litllemama, kan ook een kiesje of nog een tandje zijn. Of misschien een beetje grieperig. Kan van alles zijn. Maar een sprong ook dus
mijn zoontje heeft ook al een poos onrustige nachten. Kwam een ander topic hier tegen met hetzelfde. Dat kindje was ook van dan die leeftijd. Toch wel heel typisch dan. Het gekke is dat ik me dat van de andere kids niet meer kan heugen. Lasse was altijd aan de vroege kant met z'n sprongetjes maar dait zou dan wel heel vroeg zijn maarja, je weet maar nooit!
dan is er altijd nog de 9 maanden sprong Bij ons zat er geen tijd met een zonnige periode tussen die 2 sprongen, vond het heel heftig. Nog steeds gaat het niet als een zonnetje, maar het gaat iig weer...
Ach, die sprongen.... Ik heb er nooit in geloofd. Maar ze hebben wel altijd een periode dat ze dingen verwerken. Kan zijn dat sinterklaas indruk heeft gemaakt. Of dat er iets anders veranderd is. Of misschien gewoon even een groeistuipje. Ons meisje heeft zo iedere maand wel even een periode dat ze wat jengeliger is. En vergeet niet: er heerst vanalles aan verkoudheden en zo!