Dan drinkt hij waarschijnlijk gewoon heel netjes! Een half uur laten huilen vind ik ook lang hoor.. kan ik ook niet.. Maximaal een minuut of 20 maar dan moet ik wel weten dat het verder allemaal in orde is (luier, eten, etc)... Hier helpt het vaak om even terug te gaan en aai over de bol en een paar lieve woorden. (Kick is natuurlijk wel een stukje ouder). In alle eerlijkheid.. ik heb geleerd hem te laten huilen omdat ik niet aan eten toe kwam en in 2,5 week AL mijn zwangerschapskilo plus nog 3 kwijt was geraakt.. dat was 26 kilo in 2,5 week... Manlief vond dat ik echt eens wat moest eten.. maar Kick huilde altijd tijdens etenstijd. Manlief stelde voor hem even te laten huilen (deuren dicht, muziek aan). Wat bleek... hij viel zelf in slaap na een paar minuten! YEAAAAAH!
Yake had hem daarvoor om half 12 de fles gegeven.. supernetjes eigenlijk voor zo;n kleintje! Moet ik er wel bij zeggen dat die om 3 uur kwam, maar heb hem toen bij me in bed genomen en toen samen in slaap gevallen tot 5 en toen de voeding gegeven! Elle tsjee dan was je heel snel heel veel kwijt inderdaad.. ! Wel fijn dat je er toen achter kwam dat die wel zelf weer zou gaan slapen toch hoop dat ik het binnenkort ook ga leren haha
Ja hij doet het ook supergoed daarom vind ik het ook zo stom om erover te 'zeuren' maar het breekt gewoon op... waarschijnlijk ook wel omdat ik alleenstaand ben en momenteel de griep heb en een keizersnee heb waardoor het allemaal al stroefjes is.. naja komt goed
Schakel hulp in! Dit is het allerbelangrijkste wat je in je leven doet en je hoeft het niet alleen te doen! Ouders en vriendinnen willen vast wel helpen! En je zeurt niet! Net mama zijn (ook na 16 weken) is gewoon harstikke spannend en vermoeiend en overweldigend en... nou ja ALLES! Stroefjes? Kay doet het toch super? Je bent goed bezig meid!
Een kindje van nog geen drie weken een half uur laten huilen? Ana-Lucia sliep door toen ze net geen acht weken was (met borstvoeding), dit tot ze ongeveer 9-10 maand was (denk ik) sindsdien slaapt ze meer niet door dan wel.
Ons dochtertje probeerde het met 2 weken al en keer. Na 3 weken geloof ik helemaal. Als ik de reacties lees zie ik dat dit wel heel snel is. Met de geboorte was ze ruim 8 pond en 2 weken over tijd. Misschien dat dat wel invloed heeft gehad. En onze kraamverzorgster begon er mee en dat hebben we eigenlijk aan gehouden, overdag de gordijnen los met de slaapjes zodat ze aan het dag-nacht ritme wend.
Mijn zoontje sliep met precies 6 weken door. Dat was van 23:00 uur tot 7:00 uur. Wij hebben er eigenlijk niets voor gedaan. Ik wilde het nooit forceren. Het scheelt denk ik dat hij toen al 5,5 kg was. Als je alleenstaand bent en nog eens nog niet helemaal fit bent dan lijkt het mij ook heel moeilijk. Vind sowieso alleenstaande mama's heel erg stoer! Je moet het maar in je eentje rooien. Veel succes!
Dankjewel, lieve berichten Hier heeft Kay vannacht weer flink lopen spoken maarja.. het komt vast over een paar weekjes wel goed
Mirre ging doorslapen toen ze ongeveer 8,5 maand oud was ... helemaal uit zichzelf. En dat heeft ze vervolgens een paar weken gedaan en toen weer een tijd niet en de afgelopen 3 nchten weer wel. Hopelijk begin van betere tijden
Bram slaapt vanaf dat hij 8/9 weken is bijna elke n8 door. Ik geeft borstvoeding. Laatste voeding verschilt ook elke dag. De ene keer is het half 11 andere keer half 10. En meestal wordt hij tegen half 6 weer wakker. Gisteren kreeg hij de laatste voeding om 8 uur en werd vanmorgen om half 6 weer wakken. Nou dat is echt lekker hoor.
Ja joh, komt snel weer goed. Hij is pas 3 weken. Mooi naam trouwens. Naamgenootje van mijn zoontje, alleen schrijf de naam bij hem met een J.
Dat is per kindje zoooo verschillend! Jennifer, mijn oudste, die sliep pas met 3 jaar door! Esmee, mijn jongste, sliep met 4 week al door. Allebei vanzelf zo gegaan.
Met 3 maanden, er ging gewoon steeds meer tijd tussen zitten, eerst werd ze altijd 2 x per nacht wakker, toen 1 x en toen ging dat tijdstiop van wakker worden steeds verder naar de ochtend. De eerste weken zijn erg vermoeiend, misschien kan iemand je komen helpen, is echt niet raar om te vragen.