wil warme hap niet 11 maanden

Discussie in 'Voeding' gestart door Es1981, 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es1981

    Es1981 Actief lid

    Lotte is nu 11 maanden en het warme eten is bijna iedere avond drama.
    Ze weigerd het vaak te eten.
    Ik weet echt niet meer wat is ermee moet. Heb inmiddels alles al geprobeerd. Vers, potje, het is gezellig aan tafel, niet dwingen, zelf laten eten. Pff.
    Soms gaat het 1 dag goed, ik helemaal blij, maar de volgende dag is het weer huilen geblazen. Ik kan toch niet steeds maar dat flesje blijven geven?
     
  2. manouk

    manouk Actief lid

    26 apr 2006
    291
    0
    0
    Ik heb hier geen ervaring mee, maar misschien heeft ze gewoon geen honger. Hoe laat krijgt ze een voeding voor de warme maaltijd?
    Kun je die voeding niet een uur eerder geven zodat ze meer honger heeft als ze aan de warme maaltijd begint.

    Manouk
     
  3. Bumbaloe

    Bumbaloe Actief lid

    1 jun 2007
    372
    0
    0
    zeluf doen?
    Zou dat een optie zijn?
    Wij gaven de avond maaltijd gewoon in grote stukken op het bord en dan at ze zelf wat ze wilde (met haar handen).
     
  4. Es1981

    Es1981 Actief lid

    Zelf doen heb ik ook geprobeerd, maar helaas.
    Zodra ze 1 hap op heeft, of zelfs al het bordje ziet (verschillende bordjes geprobeerd) gaat ze al huilen.
     
  5. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Drinkt ze veel tussendoor? Ook door water kan een baby al vol zitten.
    Eet iets later, wieweet helpt dát?
     
  6. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    En geen tussendoortjes 2 uur voor de maaltijd (ook geen diksap of wat dan ook).
    Tip van Iman's dietiste ;)
     
  7. TriCo77

    TriCo77 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    probeer het es koud te geven, klinkt niet zo smakelijk. maar Colin lust het ook niet warm. dus die krijgt zijn groentehap ook gewoon koud...