hallo iedereen mijn zoontje van een jaar is erg verkouden zo zielig.. maar wij hebben een gewone neuspomp zon peertje maar ik vind dit erg omhandig en gaat ook zo hard.. en dit lukt niet goed nu heb ik veel ervaringen gehoord over dat pompje van otrivin weet iemand mischien waar ik dit kan kopen zodat mijn zoon iets beter kan ademhalen.. er ligt hier wel een apotheek ook kruidvat en een da dus keuze zat ik kan bij alle 3 gaan kijken maar mischien weet iemand het heel toevallig en heb ik gelijk beet.. alvast bedankt
Hier hebben ze hem bij zowel de kruidvat als bij de etos. Volgens mij dus gewoon bij iedere drogist. Ik ben groot fan!
oke.. etos ligt hier niet.. dan als eerste de kruidvat maar proberen.. ja ik hoor er veel positieve dingen over.. nou hopen dat het bij mijn knul ook werkt.. bedankt
Je bedoelt een uitzuigertje toch? Dat ding heet een aspirator (Otrivin Baby Aspirator), hier hadden ze 'm bij de apotheek (en vaak kun je 'm ook bestellen als ze hem niet hebben). Bij de drogist nooit gezien.
Bij de plaatselijke drogist, en ook bij de etos gezien. Super fijn zuigertje, gelukkig hebben we hem nu niet veel nodig, maar wel gehad de eerste maanden.