Heb er geen foto's van maar hier heeft ze gewoon van die rugtassen, die zijn sowieso maar 5 euro per stuk ofzo. We zijn begonnen met eentje van Nijntje, toen kreeg ze er een van Dora voor haar verjaardag en nu een tas uit de uitverkoop van de Kruidvat met paddestoelen en uiltjes enzo.
Kinderdagverblijf ook goed? Eerste half jaar hadden we een rugzak van cars. Die was zo kapot, terwijl er bijna niks in gaat. Sindsdien heeft hij een sammies rugzak van samsonite. Deze blijft perfect. Lijkt nog als nieuw.
D. heeft een rugzakje van Nijntje voor het KDV, is van J. geweest, dus het ding is 4,5 jaar oud en ziet er nog prima uit. J. heeft voor school eerst een rugzakje van de Wibra gehad, die was na een paar maanden dagelijks gebruik doorgesleten. Nu heeft ze een ander goedkoop rugzakje. Het heeft voor- en nadelen die goedkopere dingen, maar ik vind het wel leuk dat ze nog eens wat anders kan kopen en ik vind het ook fijn dat het geen drama is als de tas kapot gaat of kwijt zou raken ofzo.
Voor de peuterspeelzaal heeft hij een rugtasje van de Wibra in de vorm van een bij. Voor de dagopvang eentje van Sammies, de auto: http://travelbags.xcdn.nl/RB1000,1000,255,255,255,255,0/sammies-by-samsonite-my-first-samsonite-backpack-m-cars-red-detail-0/21u-00-003_1.jpg.
Foto van Kaan met zijn schooltas.. (Sammies van Samsonite) Maar dit foto heb je vast al gezien op mijn fb he
Hey Lilaa ja die is ook erg leuk, maar die lijkt mij een beetje te groot voor ceyhun, ik wil een kleine. Het staat kaan wel erg stoer mooiboy
Hebben een tas met naam erop besteld met een afbeelding van een vliegtuig eronder. De tas is donkerblauw met grijs. Hij heeft de tas van ons gekregen van zn 2e verjaardag. We hebben de tas nog effe weggelegd totdat hij in februari naar de peuterspeelzaal gaat.
Dankjewel! Ja hij is idd beetje groot maar, ik doe ook extra kleertjes erin, fruit, en drinken. Dus groote is eigenlijk precies goed.
de oudsteheeft een van cars, tja, was 1 nodig en die lag bij de zeeman. de tweede heeft 1 van piraten, komt bij de action vandaan. Voor het kdv hadden ze destijds zo'n tas van rainbowbabies. Mijn oudste gebruikt die nu voor het MKD. En straks denk ik ook voor school, als hij daar kan beginnen, ooit...
Mijn dochtertje heeft een tas voor de peuterspeelzaal van Lief! Lifestyle. Deze waren bij de Intertoys een paar maand geleden. Lief Intertoys