Ik heb het toevallig gister voor het eerst geprobeerd maar ze snapt er weinig van. Ze kauwt erop ipv zuigen
Ik ben wat eerder begonnen (met ongeveer 5,5 maand). Mijn zoontje snapte er helemaal niets van in het begin maar we hebben gewoon elke dag even aangeboden. De gouden greep was om de tuit op de fles met melk te zetten (Avent systeem en dan zonder antilek). Toen zag hij melk en wilde hij wel en ging het ook goed. Sinds gisteren drinkt hij het ook met de antilek erop. We hebben wel flink geoefend
Onze meid is begin maart 1 geworden en ik begin er nu wat mee. Ze drinkt al wel regelmatig uit een gewone beker om te oefenen en dat gaat redelijk goed. We hebben een tuitbeker die in een Friso-pakket zat. Daar kan ze niet zo goed uit drinken, omdat het allemaal hard plastic is. Met de tuitbeker/antilekbeker van Nuby lukt het wel, omdat het bovenste gedeelte van zachte siliconen is, net zoals de spenen.
We zijn ermee begonnen toen Sasha 6,5 maand was. Zij pakt ook geen fles, dus hadden zoiets, misschien is dit het wel. Eerst helemaal niets en nu sinds 2,5 maanden heeft ze het door hoe ze eruit moet drinken.
Wij hebben het met 6 maanden voor het eerst geprobeerd, maar na een maand had ze het nog niet echt door. Toen maar een gewone beker gaan gebruiken, daar moeten ze uiteindelijk toch uit leren drinken.
Reese snapte het meteen en dronk met 6 maanden al helemaal zelf uit zijn tuitbeker. Rodey daarentegen weet niet wat hij ermee moet doen
ik heb er 1 van de schlecker, met pooh en teigetje erop. de tuit zelf is zacht. mijn zoontje drinkt eruit sinds hij 6 maanden is, ging eigenlijk gelijk goed.
wij hebben (op advies van het cb) de hele tuitbeker overgeslagen en zijn meteen met een gewone beker begonnen, met een maand of 6. toen dacht ik trouwens nog dat ze gek waren daar want zag het niet voor me dat ze daaruit zou drinken. maar het ging heel goed en ze vond het ook nog eens heel erg leuk. aan het begin alleen kleine slokjes maar inmiddels drinkt ze gewoon hele bekers leeg
hier nu een tuitbeker sinds vorige week, kun je lekker in de box leggen straks zodat ze m zelf kan ontdekken hoe het werkt, vindt ik altijd leuk om te zien
Met 6 maanden zijn we begonnen met proberen, op het begin snapte ze niet dat ze de beker schuin/op zijn kop moest houden dus tjha toen kwam er niets uit. Met een maand of 7 lag de beker in de box en toen ging ze er dus liggend uit drinken waardoor ze snapte dat er toch echt iets in zit en vanaf dat moment drinkt ze eigenlijk best goed uit een antilek beker. Al drinkt ze veel liever uit een gewone beker (oefen beker Difrax) en nu krijgt ze eigenlijk alleen een antilek beker als ze bijvoorbeeld in de buggy zit oid en drinken uit een gewone beker een beetje lastig is.