Qua broeken de (super) skinny broeken van cars en jack and Jones, mijn middelste zoon is heel smal, dit zijn de enige broeken die fatsoenlijk zitten.
Name-it, maar het best even gaan passen zeker bij de jogging. Niet alle modellen valken smal en dan lijkt het net of hij een volle luier heeft. Laatst had zoon zelf een broek gekocht bij de Shoeby. Die viel ook mooi smal. Terstal viel op een gegeven moment niet meer smal genoeg. Dacht vanaf 134, terwijl ze daarvoor perfect zaten.
Mijn zoontje met smalle heupjes heeft jarenlang de skinny's van Hema gedragen, die zaten hem heel mooi. (Hij heeft nu zelf besloten dat hij meer baggy broeken wil dragen)
cars jogging broeken zijn erg fijn. ik maak altijd een stopper op de touwtjes zodat zoon ze zelf strakker kan trekken en ze niet afzakken. maar de broeks pijpen vallen erg mooi aan zijn benen. we fashion jogging vind ik erg breed vallen.
Mijn zoon heeft nu deze broeken van de Wibra, voor hem is het ook altijd drama om passende broeken te vinden: https://www.wibra.nl/assortiment/jog-jeans-blauw-maat-146-170/ (ook in kleinere maten te krijgen) We hebben ook vaak Name-it slimfit, maar die van de Wibra hoeft de elastiek minder strak van dan die van Name-it. Hij vindt die van de Wibra erg lekker dragen in ieder geval en de prijs is ook leuk. Joggingbroeken, shirts en truien maak ik altijd zelf voor hem in de juiste breedte- en lengtemaat, jeans zelf maken begin ik niet aan.
Tot maat 92: Jogdenims HEMA Vanaf maat 92: Zara Skinny basic Zeeman, Prenatal Sweet Petit, Name it. Dit zijn de merkjes waar ik voor mijn hele smalle zoon altijd goed kon/kan slagen.