vanaf welke leeftijd haar elestiekjes en speldjes in het haar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sapje, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

ik vroeg me af vanaf hoeveel maanden deden jullie iets in het haar van jullie kindjes?
    mijn dochtertje heeft al best veel en lang haar en ik wil er graag elestiekjes in doen of leuke speldjes, maar ben bang dat ze het er uit haalt en mischien in haar mondje stopt.
    zit nu dus te twijfelen of ik dit wel zal doen.........

goetjes sapje

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik denk dat het aan je kindje ligt, ik doe het nog niet, mijn meisje is 1 maar ik weet zeker dat ze het eruit trekt en in haar mondje doet, dus ik wacht nog even.

3. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Hoi, ik doe eigenlijk alleen knipjes als we weggaan. In de wagen heb ik er goed zicht op en thuis hoeft ze van mij niet echt mooi te zitten wezen:D. Zodra de haartjes voor haar gezicht komen te zitten dan ga ik ze wel vaker gebruiken.

Groetjes joyce

4. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier deed ik klipjes in vanaf dat ze 2 maanden is (heb je ook met klitteband) en elastiekjes vanaf 4 maanden.
    Met slapen haalde ik het er uiteraard uit, nog steeds trouwens nu ze anderhalf jaar is.
    Ze laat het ook altijd netjes zitten dus denk dat ze er aan gewent is.

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

sinds 2 maand elastiekje in, maar wel midden op haar hoofd, anders trekt ze hem er gelijk uit. ze heeft nog niet echt veel en lang haar(helaas)

6. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik denk vanaf een jaar of twee :D
    Sorry, ben in flauwe bui.. mijn dochter heeft heel weinig haar ;)

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier vanaf 1,5 jaar altijd elastiekjes, toen had Eva al echt lang haar en het was zomer, dus wel lekker dan het haar uit haar nek.
    Je hebt van die hele dunne elastiekjes (wit en van die neon kleuren), die kan je heel strak eromheen doen en die krijgen ze echt niet uit. Had ik dat eerder geweten, had ik eerder staartjes gemaakt bij Eva.

Speldjes durfde ik nooit bij Eva (inmiddels wel hoor ;)) en staartjes vind ik een beetje zielig voor die hele kleintjes, zit niet echt lekker denk ik.

8. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    haha ik denk dat dat hier ook het geval is...
    Dochter hier heeft ook maar weinig haar, al is het wel aan het groeien dus we houden hoop. :)

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Wij deden het vanaf 3 maanden, en dan voornamelijk clipjes.
    Vind zo'n staartje niet echt prettig voor ze.
    Overigens is ze er echt aan gewend om altijd iets in haar haar te hebben.
    En ze haalt het er echt uit als ze zich verveeld....bijvoorbeeld tijdens het winkelen, maar dan ben ik al extra allert.

10. firegirl

firegirl Niet meer actief

Emma heeft al wat langer haar en dat zit echt voor haar ogen als ik niet elastiekjes op clipjes gebruik. Vanaf de kerst ofzo doe ik dit al. Ik gebruik idd ook van die zogenaamde beugelelastiekjes die net wat groter zijn. Ideaal! De trekt ze er echt heel moeilijk uit en dan geeft ze gauw op haha. Een speldje doe ik af en toe, want die haalt ze er idd snel uit of die gaat er gewoon uit door het spelen.

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Van af een mt of 3 maar ja als ik dat niet deed hing het in haar oogjes. deed ik speeltjes en daaran staartjes met die special dunnen kleine elastiekjes die wat straker kunnen

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb die 'beugelelastiekjes' van zenner geprobeerd... als laatste poging, maar zelfs die worden er hier uitgetrokken... als het moet met haren en al... Wij zijn er zelf mee begonnen met een maandje of 9 ;) had ze eerder genoeg haar gehad, had ik het eerder gedaan. Zeker nu ik weet wat ik nu weet :p - dan was ze er misschien wel aan gewend geweest...

13. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    haha hier ook alles wat er in zit word er met dezelfde vaart weer uit getrokken..

nu heeft ze ook nog maar heel weinig haar (dus het is niet nodig maar wel leuk) en heel dun dus als ik een staartje maak trekt dat natuurlijk op der hoofdhuid ( der hoofdhuid is 2 min na een staartje zetten al helemaal rood)
    dus trekt ze het er gauw uit.

dus jammer genoeg moet ik nog even wachten ( ze is ruim 20 maanden)

14. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Wij doen het sinds dat ze een maand of 8 is. Niet dat ze nu zo'n geweldige bos haar heeft hihi, maar ze heeft zo'n lange pluk boven op haar hoofd en die maak ik vast. Het ziet er anders echt niet uit. En als ze naar bed gaat haal ik het eruit. Vooralsnog laat ze het zelf netjes zitten.

15. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb vandaag toch maar ff wat elestiekjes gekocht ,de verleiding is te groot hahahaha
    maar ik houd haar wel ff goed in de gaten of ze het niet eruit haalt en in haar mond stopt want dat doet ze dus met alles, als ze dat doet dan voorlopig toch maar ff niet.
    wel grappig om te lezen hoor , sommige babys hebben natuurlijk niet al direct een volle bos dus dan moet je ook wel wachten hahahaha

16. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

dochterlief had van haar geboorte al een flinke bos haar toen ze echt kon zitten ben ik haar haren gaan doen
    helemaal geweldig
    ik kon al vrij snel een visnetje bij haar maken
    enzz...

17. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Nou, hier voorlopig ook nog geen clipjes en elastiekjes.... Zo kaal als een biljartbal :(

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    elastiekjes al vanaf maand of 6 en in begin trok ze ze uit maar vanaf 1 was ze er zo aan gewend dat ze er niet meer naar om kijkt.
    speldjes kunnen ze in verslikken
    maar elastiekje poepen ze wel weer uit.

19. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ach, dan heb je die shampoo voorlopig ook niet nodig voor je dochtertje, shampoo ;)

20. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    ik denk dat het hier nooit gebeurd want ze gilt moord en brand als ze iets in haar haren heeft haha

Deel Deze Pagina