Emma gilt ook wel als ik iets in haar haar doe, maar zodra het erin zit is het goed... @ trotsemama1: Hoe maak je dan een visnetje???
Toen ze een week was heb ik elastiekjes erin gedaan van die hele kleine (1cm) rubbere elastiekjes. Ze was nog zo klein dat ze die er niet uit kon halen en toen ze ze er wel uitkon halen heeft ze dat niet gedaan omdat ze niet beter wist.
Ik doe hier af en toe wel een clipje in. Niet nodig hoor, maar gewoon voor de leuk. Moet zeggen dat ze eigenlijk best netjes stilzit ervoor. Sterker nog, soms lijkt het wel of ze er ech voor gaat zitten, haha!
Ehm, heel snel al. Dat was ook nodig, onze oudste is geboren met veel zwart haar wat al behoorlijk lang was. Ik weet niet beter dan dat ze er nooit aan heeft gezeten. Nu wel (ze is nu 4) en ik word er gek van.
Haha, hier hetzelfde! Gisteren stond ik nog in de stad de mijmeren bij superschattige haarspeldjes die precies matchten bij Juuls nieuwe outfit...maarja, er moet wel genoeg haar zijn om ze in te doen Het begint nu wel meer te groeien, dus ik blijf ook hopen en met smachtende blikken naar speldjes kijken. @Lon enTijn, ik zie dat onze meiden precies even oud zijn, van 7 juli 2009!
Hier vanaf een half jaar ofzo een staartje, met van die hele kleine rubberen elastiekjes. Die krijgen ze er niet zomaar uit hoor, heb zelfs soms ook wel eens moeite om ze uit te krijgen :S en rond die tijd dus ook clipjes. Liet dit gewoon inzitten als ze overdag ging slapen. 's Avonds haalde ik ze er wel uit. Mijn vriendinnetje had een kindje met iets minder haar, maar die 'plakte' het clipje altijd vast met een klein beetje haarlak
Hier gaat het bijna in haar oogjes hangen, maar durf niet zo goed een clipje in te doen. Hier gaat namelijk echt alles in de mond! Ik las hier over clipjes met klittenband? Waar koop je dat?