Ik vind het onnodig, dus ik denk dat ie er sowieso nooit komt. En zo wel, dan niet heel jong, maar pas vanaf 15 jaar of zo...
Mijn dochter is bijna 13 en heeft geen tv op haar kamer. Als ze dat wil dan zal ze ervoor moeten sparen.
Toen onze oudste 2 was kreeg ze er eentje op de kamer omdat deze toevallig over was. Zo kon ze smorgens nog even tv kijken als ze al wat vroeger wakker was. werkte als een tierelier! Konden wij nog even snoezelen. Nu staat hij nog steeds op haar kamer en is ze inmiddels bijna 6. Hij gaat eigenlijk nooit meer aan.. Mijn andere kinderen hebben ook geen tv op de kamer. Ook niet nodig. Verschilt vast per kind.
Mijn oudste 2 worden 12 en 10, en ik merk gewoon dat wij allemaal andere programma's willen zien en vaak in conflict zijn welk programma er op gaat. Die van bijna 10 krijgt overigens nog geen tv op de kamer! Ook pas rondom de 12 jaar
Ik ben rond mijn 16 gaan sparen voor een eigen tv, uiteindelijk heb ik er eentje gekregen als eindexamen cadeau van mijn ouders een 2e hands. Ik was er heel erg blij mee en heb toen van mijn spaargeld een klein stereotje gekocht met cd speler. Ze hebben het nog jaren gedaan! Dit vind ik ook een mooie leeftijd. Als ze nu ziek is ligt ze overdag liever op de bank met een dekentje en dan mag ze tv kijken of filmpjes op YouTube op de iPad.
Ik kreeg een tv toen ik een jaar of 10 was, voor mn super nintendo. Ik mocht alleen geen tv aan, maar dat deed ik natuurlijk wel Ik heb heel wat nachtmerries gehad, dankzij It, Jaws en Night of the living death Maw mijn dochter krijgt pas een tv als ze een jaar of 16 is
Dochter krijgt er binnenkort een op haar nieuwe kamer. Is al een oudje (16 jaar oud inmiddels), gewoon zo'n klein vierkant geval. Kabel doen we niet boven, maar ze heeft dan wel een oude dvd speler erbij zodat ze een keer in het weekend of met een vriendinnetje een filmpje kan kijken op haar kamer. Wij bepalen overigens wel of hij wel of niet aangaat, net als met de tab moet ze dat gewoon vragen.
ik weet het nog niet zie het wel als ik vind dat de tijd er voor is sowieso wil ik niet dat dat ding de hele dag aanstaat en voor iedereen die zegt ik had er zelf ook geen tv op de kamer ik had ook geen ipad tablet whatever toen ik kleiner was maar wat ik niet had mag mijn kind wel
Vanaf een jaar of 12 vind ik een tv op de kamer wel kunnen. Mijn schoonouders wilde onze zoon al een tv geven voor op zijn kamer. Heb ze toch even vriendelijk bedankt en gezegd dat ik hem veel te jong vind.
Niet, ook geen computers op hun kamer trouwens. Ik wil zicht hebben op wat ze zien en wat ze op internet doen.
Vanaf een jaar of 12-14 denk ik....Ik vind het nu nog niet nodig. Wij hebben wel 1 op de slaapkamer en als ze te vroeg wakker zijn, komen ze bij ons in bed liggen. Vanuit controle oogpunt: Denk dat het alleen maar schijncontrole is. Je bent er niet altijd bij als ze toegang tot internet hebben. Kan je ze maar beter leren hoe ze er mee om moeten gaan vinden wij.
Mijn kinderen zitten bijna elke dag wel even op de pc en ze zijn gelukkig heel eerlijk in wat ze gezien hebben! Door een klasgenootje zaten ze laatst op een "rare" site te surfen, heb ze de risico's verteld. Ze zijn er ook niet meer op geweest verder. Meestal computeren ze in de huiskamer en soms ook op hun kamer als ze even huiswerk maken, hun school werkt voornamelijk met opdrachten die je zelf moet opzoeken op internet.
onze zoon heeft een tv gekregen op zijn communie, hij speelt er met vriendjes in de winter wel eens een spelletje op. Maar echt tv kijken doet hij niet.
hier heeft zl al vanaf een jaar of 3 tv op zn kamer. met dvd en video. geen kabel aansluiting. in de eerste instantie om zijn verhaaltjes cd's af te spelen voor het slapen gaan en de tv hadden we over. zl kijkt graag dezelfde film twee of drie keer achter elkaar en zit/ligt/hangt dan het liefste met van alles in de lucht armen/benen/billen hihih. we kijken beneden vaak 1 keer een film wil hij dan nog een keer dan mag dat boven. hij heeft ook een wii boven maar daar mag hij alleen op met slecht weer dan mag hij elk spel kiezen. tegenwoordig als hij in zn rebound zit vind hij het prettig om zich uit te leven met wii fit of het dvdtje met just dance wat ik van youtube heb gedownload.
Mijn neefje is 3 en heeft al een flatscreen echt belachelijk. Hier nooit, vind het nergens voor nodig..