Hier: -Ballonnen trappen (ballon om de enkel en elkaars ballon stuk proberen te trappen). -Cake versieren -Gekke foto's gemaakt (kids mochten zich verkleden) en fotolijstjes beschilderd en beplakt, deze lijstjes+gekke foto mee naar huis. -Verstoppertje Toen was het ook wel genoeg. We hebben een feestje van 2,5 uur gehouden. Had achteraf wel een half uurtje korter gekund, de kids waren er wel klaar mee na 2 uur (en wij ook). Komt ook omdat we niet naar buiten konden, het was januari en het regende keihard. Ik had de intentie om nog even in de tuin te spelen, ook al was het koud/nat maar dit waren flinke hoosbuien dus toch maar binnen.. Deze keer hoop ik op ijs of sneeuw, kunnen we echt even lekker naar buiten
Hier vanaf 5 jaar een kinderfeestje. De oudste heeft er nu dus 2 gegeven. Ze heeft de laatste keer 6 kindjes uitgenodigd.
Hier vanaf 5 jaar. Er kwamen 6 kindjes. Ik vond -5 jaar - 5 kindjes- ook wel een goed idee. Maar dochterlief koos 6 kindjes. Ach, ook goed. Wat hebben we gedaan: Pannenkoeken met aardbeien en (roze) slagroom gegeten ringen versierd (simpele doosjes van de hema) Stoelen dans (maar dan buiten met kussens) stopdans Blindenmannetje gewoon dansen kus de kikker - variant op ezeltje prik en oja, natuurlijk cadeautjes uitpakken, nadat de jarige ze gevonden had . Feestje duurde van 11.45 tot 16.00 uur. Dat was ook wel láng genoeg!
hier mag ze voor het eerst een kinderpartijtje geven als ze 5 wordt. Hier ook 5 kindjes met haar erbij dus 6. Wij blijven thuis, vind de "thuisfeestjes" altijd het leukste, bij degenen die weggaan lijkt wel alsof iedereen elkaar wil overtreffen. En ik kan veel leuke dingen bedenken maar weet nu al, mijn dochter wil een prinsessenfeest en niks anders Dus vraag evt. of de meisjes een prinsessenjurk mee willen nemen en dan cakejes versieren, prinsessensieraden knutselen en dan nog even spelen of een filmpje van prinses lillifee, want ja in oktober zal het wel niet veel buiten worden vrees ik.
Met haar 5e verjaardag We hebben er nu 2 gehad. Twee keer een thuisfeestje De eerste keer cupcakjes versieren met spelletjes De tweede keer koekjes versieren, spelletjes en we hadden een springkussen erbij. Beide keren een succes. Wel heel druk
Vindt thuisblijven wel leuk maar we zijn aan het verbouwen dus even kijken wat we doen. Hier speelt ze het meest met jongens ... Zo'n prinsessenfeest vindt ik ook leuk maar ja jongens niet hahahaha...dan misschien een koning/prinsessenfeest
Beste Nikki, ik moest wel een beetje lachen om je berichtje Welnee, helemaal geen strakke regel of bekrompen gedacht hoor. De vraag was hoeveel kindjes je uitnodigt en dit kom ik gewoon vaak in mijn omgeving tegen. Ik heb een kind dat helemaal niet van drukte houdt en een feestje met 15 kinderen zou echt niks voor haar zijn (volgens mij verstopt ze zich dan onder tafel of zoekt ze rust op de wc ) Ik begrijp heel goed dat het helemaal afhangt van je contacten en wat kinderen in je eigen omgeving doen. Bij veel kinderen zou ik wel een 2e moeder vragen voor wat hulp en een activiteit bedenken zodat ze hun energie even kwijt kunnen. Persoonlijk ben ik erg fan van simpele kinderfeestjes met spelletjes, speurtochten en cakejes versieren. Ik heb daar zelf erg leuke herinneringen aan.
afgelopen juli toen hij 4 werd voor het eerste gedaan. niet van de school want ij gaat pas 2 sept. maar van de crèche, zijn grote liefde ook 4 en zijn beste vriendje ook 4. 2 andere kindjes die tevens onze buren zijn. ze vonden het super leuk. was echt blij voor hem.
15 kinderen op een feestje vind ik dan weer echt over de top! Met 5 kindjes en je eigen kind erbij heb je een prima groepje waarbij echt alle kids lekker de aandacht krijgen en waar je kindje lekker mee kan spelen. Je viert het feestje voor je kindje, ze heeft er niets aan om met 14 kinderen haar feestje te vieren. Veel intiemer en gezelliger om het met een klein clubje te doen. Ik vind kinderfeestjes en verjaardagen voor die kleintjes sowieso soms erg over de top tegenwoordig. Ik zou zeggen, kijk vooral naar je kindje en niet naar wat hoort of zou moeten. Je kind is jarig en daar gaat het om!