Onze onwijs ontdekkende dreumes van 22 maanden gaat werkelijke alle kanten op als hij zelf loopt. 2 stappen naar voren en weer 1 terug Het is prachtig om hem bezig te zien, elk stoeprandje, heuveltje, putdeksel enz enz moet even overheen gelopen worden of aangeraakt worden. Paadjes van voortuinen doen het ook goed Maargoed, niet altijd even handig en al helemaal niet wanneer ik met ook de baby op pad ben. Zl luistert niet echt en loopt dus ook niet echt mee, hij gaat recht op zijn doel af wat hij voor ogen heeft. Ik heb dus ook het idee dat ik constant aan het corrigeren ben en dat voelt niet fijn. Heeft iemand tips? We hebben een duowagen en draagdoek, die gebruik ik regelmatig als ik niet zoveel tijd / zin heb, maar ik vind het ook juist leuk voor hem als hij zelf mag lopen.
Ik zou het afwisselen. Als je haast hebt dan de duowagen en heb je wat meer tijd dan hem lekker laten avonturieren.
Lekker de wagen doen als je echt iets moet doen. Ga je voor de leuk wandelen laat je hem lekker zelf ontdekken. Dan kun je ook een klein rondje doen om te oefenen