Is een wagenspanner ook handig voor buggy (Bugaboo cameleon)?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lavalamp, Jun 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

Feb 9, 2013
    999
    1
    0
    Hej,

Zoals de titel al aangeeft, vraag ik me af of een wagenspanner (zo'n horizontaal draadje met speeltjes er aan) ook geschikt is voor een het kinderzitje van een kinderwagen.

Ons zoon heeft al een tijdje eigenlijk een wagenspanner nodig, maar hij is zo groot dat ik verwacht dat hij niet lang meer in de kinderwagenbak zal passen. Ik heb de Bugaboo cameleon.

Nu heb ik een leuke wagenspanner gezien, maar die is best duur. Ik ga hem dan ook niet kopen als ik hem alleen nog voor de kinderwagen-reiswieg kan gebruiken en niet voor het kinderwagen-zitje.

Wie kan me advies geven?

2. XoXo

XoXo Niet meer actief

#2 XoXo, Jun 21, 2014
    Last edited by a moderator: Jun 21, 2014
    Dan moet hij wel heel erg groot zijn :$ Mijn dochter bijna 7 maanden, 10 kg en 70 cm past nog prima ;) (bugaboo cameleon)

Maar dat was je vraag niet :p Wij hebben geen wagenspanner, want ik kon geen leuke vinden die ook goed bleef zitten. Dit hebben wij deze *hoesje vol labels!oa voor bugaboo,stokke,quinny*VOETBAL
    € 14,99
    ≥ *hoesje vol labels!oa voor bugaboo,stokke,quinny*VOETBAL - Kinderwagens en Combinaties - Marktplaats.nl andere uitvoering trouwens. Zo kan dochter ook niet het schuimrubber van de draagbeugel los peuteren :)

3. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

Feb 9, 2013
    999
    1
    0
    Hmm, ik vind iig het argument voor het peuteren aan schuimrubber wel handig voor later klinken.
    Hij was voor twee weken geleden 7,5 kilo en 64 cm. In de breedte is het sowieso net aan, maar qua lengte vind ik het ook zo snel gaan. Dacht dat hij er met 70 cm niet meer in zou passen, maar lijkt dus mee te vallen als ik jou zo hoor.
    Anyway, kan inderdaad iets aan die beugel maken, hoewel ik die d'r nu altijd af heb.
    Andere ideeën?

Share This Page