Vanaf welke leeftijd in buggy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Oedy, 20 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Hier rond 10 maanden we wilden geen de kinderwagen met de vakantie mee toen zoontje 1 jaar was ivm ruimtegebrek in auto.

Maar zoontje kon toen goed stevig zitten al. Gingen toen ook fietsen idd..

Wij hebben van chicco de liteway. 5 standen, dus ook lekkere platte stand voor slapen.

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    9 maanden, alleen maar voor heen en weer naar de psz die in dezelfde straat is als waar we wonen of de winkels, die op 10 minuten afstand lopen zijn. maar voor langere afstanden gebruik ik liever de draagdoek/draagzak

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Rond de 10 maanden ging hij bij mijn moeder in haar buggy (mijn moeder had een buggy gekregen van haar beste vriendin die speciaal voor haar kleinkind een buggy had gekocht maar ondertussen al weer 4 was). Wij zijn op vakantie gegaan toen hij ruim 11 maanden was en toen hebben wij haar buggy mee genomen zodat we meer ruimte in de auto hadden.

Volgens mij hebben wij onze buggy gekocht toen hij 15 maanden was : Mac Laren Quest super fijne buggy trouwens !! . Dit was meer gemakzucht want vind de Bugaboo super alleen die werd mij te zwaar met in en uit de auto tillen door de zwangerschap. Toch vind ik de buggy wel handig eigenlijk. Ben dus wel blij ermee :)

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.174
    10.705
    113
    Ik denk dat de jongste een maand of 8 was toen we de drager/doek begonnen af te wisselen met de buggy. We hebben we een heel fijne buggy (nuna pepp luxx) die heel makkelijk met 1 hand stuurt en helemaal plat kan (inclusief plankje onder de beentjes) en een extra grote zonnekap heeft

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb de buggy in de auto liggen en wandelwagen staat in de hal.
    Buggy is makkelijk meenemen, licht en kleiner opvouwbaar. Maar als we langere tijd weg gaan of echt een uitstapje maken nemen we wel de wandelwagen mee.

Zl zit er vanaf 8 maanden in, we hebben de buggy gekocht voor op vakantie. Een quinny zapp xtra 2. Dat was de enige buggy waar zl op dat moment goed in kon zitten, omdat hij nog niet zelfstandig ging zitten. We hebben hem toen nog in half zit/half ligstand gebruikt.

Ik zou mn buggy niet willen missen, maar de wandelwagen ook zeker niet. Een wandelwagen loopt toch prettiger.

Deel Deze Pagina