wanneer gaan baby's echt met dingen gooien? vanmorgen greep eef eerst al een lepel uit mijn hand en die vloog door de lucht heen en vervolgens pakte ze een ei die domme papa op de bank had gelegd naast zijn broodtrommel.. was net op het nippertje.. ik vind het al zo geweldig om te zien dat ze nu echt zo gericht dingen pakt die ik voor haar houdt.. niet meer zo ongecooordineerd maar echt handje er naar toe, open dicht en de mond in x
nou in jouw geval vanaf 4 maanden dus hier begon het echte smijten (en het dan ook leuk vinden hoe mama reageerd) vanaf 6.5 maand ongeveer, maar mijn meisje loopt hier en daar een beetje achter dus 4 maand zou goed kunnen!
Dat vastpakken en weer loslaten met 4 maanden is nog niet het echte gooi- en smijtwerk hoor! Dat maken we nu mee (6,5 maand). Duidelijk expres iets neergooien en dan dat blije hoofd erbij van: zo hee mama, die landde goed he!
haha.. geweldig! hier ligt ze wel eens boven in bed en dan gilt ze, ren ik naar boven en dan zit die smeerkees al lachend naar de deur te kijken.. maar ja, gok er maar niet op kan ook echt wat aan de hand zijn!