Nienke speelt nog maar net in de zandbak. Maar ja het was dan ook niet eerder mooi weer. Ze heeft verder een speelhuisje en glijbaan en daar speelt ze ook veel mee.
k heb van de week voor het eerst met de.kleine in de zandbak gespeeld.....hij vond het geweldig...heeft echt een half uur vol verbazing zand door zn vingertjes laten glijden
het was eerst niet zulk leuk weer. maar de jongste speelt er nu dus in met haar grote zus. Gisteren heeft ze even zand geproefd. en ze was er al gauw achter dat dat dus vies is hahaha. dat doet ze dus niet weer.
Vorig jaar zomer was hij ongeveer 10 maanden. Toen hadden we nog geen zandbak. Als ik hem in de speeltuin in het zand zette, deed hij er nog niet echt iets mee. Hij vond het vooral vies aan zijn handjes, geloof ik. Nu heeft hij er sinds een paar weken één in de tuin. En het is echt dolle pret. Inmiddels heeft hij ontdekt dat je met zand prima kunt douchen en dat genoegen wil hij graag met ons delen. Hij gaat dus niet alleen geregeld in de zandbak, maar moet nu ook wat vaker in bad. (En wij ook, haha.)
Hier vorig zomer. Vanaf het voorjaar dus bij ruim 1 zat ze er bij de gastouder in en wij hebben er toen ook eentje aangeschaft. Jaar ervoor was ze nog maar een half jaar, toen had ik haar buiten op een kleed en kwam ze af en toe in het gras terecht.
Vorig jaar zomer zat (of eigenlijk lag) ze al heerlijk in de zandbak te spelen. Ze tijgerde er zelf naar toe, om erin te kruipen en erin te spelen.