Hallo, Hoe zijn jullie ervaringen met een triptrapstoel? Mijn oudste zoon van bijna 4 kukelt er steeds af op het moment. Op een gewone stoel zit hij ook maar te draaien en valt of de stoel of hijzelf op een bepaald moment. Wie heeft er een goede tip? O,ja, ik vind de triptrap ook erg breed, dus als iemand een handige, smallere stoel weet voor kindjes die uit de gewone kinderstoel groeien.......
Ikea heeft wel een goede stoel: IKEA | Kinderen | Hoge kinderstoelen | AGAM | Juniorstoel IKEA | Kinderen | Hoge kinderstoelen | URBAN | Juniorstoel IKEA | Kinderen | Hoge kinderstoelen | INGOLF | Juniorstoel
Hoe oud is je kindje? Ik heb laatst zo'n stoelverhoger gekocht bij trekpleister voor 15 euro. (die sandraske adviseerde). En die stoelen van ikea zijn ook leuk!
Het gaat om de oudste, die wordt bijna 4. Middelste zit nog prima in de kinderstoel (2;3 jr.) en jongste is nog niet aan zitten toe, haha, zal trouwens ook niet heel lang meer duren. Die ikea stoelen zijn erg leuk! zitverhoger heb ik een beetje twijfel bij, maar moeten we misschien eens uitproberen.