Vanaf dag 1, maar dan wel in de ligstand en op een veilige ondergrond. Maar dat spreekt voor zich. Na een tijdje (1-2 maand kan je 'm iets schuiner zetten , maar nog wel in ligstand hoor, zodat je zoontje iets meer van de wereld kan zien.
Hier ook al in de eerste week in de wipstoel gegaan. Ons meisje wou snachts niet slapen en heeft uren (van 1- uur savonds tot snachts 4 uur) bij m'n man gezeten. Afwisselend in zijn armen en in de wipstoel voor de tv. Anders was het krijsen. Gelukkig ging het na 3 weken beter en viel ze toen rond 12en in slaap en langzaamaan werd dat steeds beter
Mijn dochter is ook verslaafd aan haar wipstoel, zeker de afgelopen 2 maanden. Daarvoor was ik wat huiverig om haar er in te zetten (ook in ligstand) maar nu doe ik dat wel maar niet te lang achter elkaar. Ze stuitert de hele kamer door Box vindt ze niets, waarschijnlijk biedt die te weinig actie ofzo.
Wij hebben onze oudste er na een week voor het eerst in gelegd, en tijdens het eten bij ons op tafel gezet. Had een hekel aan de box en de wipstoel vond ie wel goed, geloof ik.
wij hebben er een van babybjorn, daar mogen ze in met 3,5 kilo. Aangezien onze zoon ruim 8 weken te vroeg is egboren duurde eht lang vorodat hij er in mocht/kon en zelfs toen kon hij maar net over het 'broekje' waar ze in zitten heen kijken
Wij hebben een rustiger dametje denk ik fae zit nog steeds rustig in haar wipper, lekker sabbelen op het riempje haha . Maar oke, ze draait ook nog niet ofzo, heeft een hekel aan op haar buik liggen, dus wat dat betreft lijkt ze niet supersnel ofzo, dus dat scheelt, we kunnen hem denk ik lekker lang gebruiken hier