Hoi, Ik vraag dit omdat het me misschien leuk lijkt om te doen op Eva's eerste verjaardag. Hoogstwaarschijnlijk kan Eva dan los lopen en ze is dol op klimmen en springen. Maar ik heb geen idee of het iets is voor een kindje van net 1 jaar... ik denk het eigenlijk nog niet (veel te groot allemaal), maar het lijkt me zo leuk! Vanaf welke leeftijd is het in ieder geval wel leuk? Ik weet niet zo goed wat ik me erbij voor moet stellen. groetjes, Snoopy
Ik ben met Joris de eerste keer naar een indoorspeeltuin geweest toen hij 9 maanden was. Hij kon toen tijgeren en zich optrekken en overal langsaf lopen, en hij vond het geweldig! Denk dat je gewoon voor die tijd eens een dagje moet gaan kijken en uitproberen of het iets voor Eva is! Zo kom je er het beste achter!
Sorry snoopy, geen idee, weet niet eens wat ballorig is maar begrijp dat het een binnenspeeltuin is met van die speeltoestellen, klimtoestellen en ballenbakken zegmaar Maar wat ik wilde zeggen! Super banner weer ! Zie trouwens dat jullie Eva bij de Intertoys hebben gekocht, hmmm ga daar ook eens kijken !
Dus het is misschien toch al wel leuk? Dat hoopte ik ook wel, maar dacht dat het misschien te hoog gegrepen was. Ik denk dat we dan maar gewoon gaan op haar verjaardag, het is hier in Roosendaal, dus als het niets is zijn we zo weer thuis. Hanneke, dank je wel! En inderdaad, bij de Intertoys, wel duur, maar we vonden haar zooooo leuk!
Ik ben toevallig vorige week met Dano naar Bal lorig geweest nou hij was niet te stoppen. liep als een bezetene rond over die matten en riep de hele tijd enthausiast te gillen haha. echt supergrappig. ik had niet eerder willen gaan met hem, er lopen ook kindje van 2 3 en 4 jaar rond en ja die lopen je kindje al gauw omver. btw Dano is nu 17 maanden
En gelijk heb je! Het is alles dubbel en dwars waard, jullie mooie meid! Veel plezier alvast! En idd is het niks ben je zo thuis!
Maar je kan ook met je kindje meelopen toch? En het ligt denk ik ook wel aan de dag waarop je gaat, Eva is op een dinsdag jarig... hmmmm volgens mij is het dan ook kerstvakantie . Het ligt er denk ik ook wel aan hoe lang je kindje al loopt, dat is nog even afwachten dus.
Kan prima hoor, gewoon doen. Als ze nog wat ouder zijn is het nog leuker vind ik maar met een jaar vermaken ze zich ook al prima.
Wij zijn paar weken geleden in Roosendaal bij ballorig geweest. Mirthe kon nog niet lopen toen. Echt een topdag gehad! Gewoon gaan proberen en onder het jaar betalen ze nog geen entree Er is een stuk speciaal voor kleintjes, komen daar "groteren" etteren worden ze weg gehaald. Daar liggen dikke matten, een luchtkussen, hobbelpaarden, echt heel leuk. Daarnaast is een ballenbad ook geweldig maar bereid je maar voor als je daar ook zelf in wil, dan mag je zelf ook tijgeren
Ik ben vorige maand geweest met mijn zoontje hier in Rotterdam. Zij hebben een gedeelte voor kindjes onder de 5 jaar en het gedeelte voor de grotere kindjes. Ik ben de hele meegelopen (heerlijk om weer eens te spelen) en hij heeft de tijd van zijn leven gehad!
Hier in Breda zit joepie . We zijn er nu een paar keer geweest de eerste keer was ze denk ik 10 maanden. Gisteren toevallig ook geweest en ze vind het helemaal geweldig. Ze hebben daar een ballenbak nou als je dat gezicht ziet Luchtkussen vind ze ook super. Gewoon in de buurt blijven is er niks aan de hand , Veel plezier
Ja tuurlijk loop je mee. Dano loop nu sinds 2 maanden, en rent dus ook al. vliegensvlug. Hij is een paar keer omvergeworpen omdat die kinderen zo snel zijn allemaal. Ik stond gewoon naast hem maar die andere kindjes letten niet op. Het hangt er denk ik ook wel vanaf op welke dag je gaat. Bal-lorig is in het weekend retedruk. maar als je op een maandaochtend gaat is het heel rustig en prima te doen denk ik hoor voor je.
Nog bedankt voor jullie reacties! En Monique, goed dat je schreef dat het gratis is tot 1 jaar, want wij waren vanmiddag even naar Rosada geweest en Ballorig ligt er ongeveer naast, dus even gekeken. Tot 1 jaar en 1 dag mogen ze gratis naar binnen, dus met haar verjaardag ook nog . Wij kwamen daar binnen, het was heel druk, Eva keek haar ogen uit en was helemaal blij, druk bij ons aan het hupsen en haar 'ik ben zo enthousiast' geluidjes kwamen er volop uit. We zijn meteen even naar binnen geweest, Eva heeft een half uurtje gespeeld, vooral dat zachte rubberen hobbelpaard vond ze leuk, als je hupst veert die lekker mee! Verder met alle ballen gespeeld die voorbij kwamen (kinderen waren ermee aan het gooien, wel op een leuke manier). En natuurlijk haar ogen uitgekeken naar de rondrennende kinderen (die niet altijd even goed uitkijken, dus wij liepen telkens met Eva mee). Wij zien het dus helemaal zitten om er met haar verjaardag naartoe te gaan! Waarschijnlijk kan ze dan wel lopen, dan is het natuurlijk helemaal leuk, kan ze misschien met wat hulp ook wel van zo'n glijbaan daar. Ballenbad lijkt me dan ook super! (als het daar niet te druk is) En als ze wat ouder is lijkt het me helemaal geweldig!
Wij zijn gisteren voor het eerst bij Ballorig R'daal geweest, Ruben had het ook goed naar zijn zin! Daarna even pannenkoeken eten bij Rosada. Tis hier dus ook voor herhaling vatbaar! Een keertje samen gaan?
De ballenbak voor de kleintjes (rechtsvoor, onder het grote scherm) is opgedeeld in 2 gedeeltes, 1tje met die grote legostenen en 1tje met die glijbaan. Is het in het ene gedeelte te druk, dan kan je in het andere gedeelte. De grotere "etterbakjes" gaan vaak in de ballenbak in het gedeelte voor de kinderen van 5-12 jaar. Maar net als wat Monique zegt, je moet zelf ook tijgeren om bij de ballen te kunnen komen.
Wij zijn ook met Finn's eerste verjaardag naar Ballorig geweest, en hij vond het ge-wel-dig! Klimmen en klauteren, spelen in de ballenbak, van de glijbaantjes roetsjen.... 't Menneke heeft zich dus prima vermaakt en deze mama was achteraf helemaal moe, want man... wat heb ik me rot gerent om hem bij te houden zeg! By the way, ik vond het wel heul erg smerig daar hoor (Ballorig Rotterdam) Er lag allemaal eten op de grond wat dus ook aan je sokken plaktte, mennnn... echt vies! Ik weet niet of het in alle Ballerig zo is, maar om die reden zou ik dus niet weer gaan... het is dat Finn het zo leuk vindt!
Wij zijn vorige mnd voor het eerst geweest hij vond het helemaal super en is zelfs met papa helemaal naar boven geklommen in het grote klimding.