Alweer een kies?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tukkertje, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukkertje

tukkertje Actief lid

14 mrt 2008
    155
    0
    0
    Week of 2 geleden kreeg mike zijn eerste kies. 6 tanden nergens last maar van zijn eerste kies had hij wel een paar dagen wat last. Vooral de luieruitslag zat hem dwars. En meer kauwen op alles wat waar hij op kon kauwen.

Nu viel mij op dat hij vandaag minder eet dan normaal, meer jammert/huilt en hij had zojuist alweer zijn 2de luier(wat minder hard dan normaal) en bij zijn kontje schoonmaken zat wat bloed(na een grondige :D inspectie was het uitwendig bloed). Hij had er ook alweer wat schrale plekken. Verder is hij al zeker anderhalve week flink verkouden maar dit zal hier nergens mee te maken hebben neem ik aan.

Maar je zou zeggen(heb nog niks gecontroleerd) dat na 2 weken de volgende kies alweer op komst is. Dat kan dus zo snel achter mekaar? ja waarom niet zou ik zeggen maar even kijken of er meer zijn die dit herkennen.

michel.

2. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Jahoor hier ook binnen een maand 4 kiezen. Dus dat zou best kunnen. Nu is het alweer een week of 4 stil in zijn mond. Ben benieuwd wanneer de volgende zich aandienen.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.890
    113
    Jesper kreeg 4 kiezen binnen 2,5 week, dus het kan zeker hoor!

4. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    jep kan heel goed hoor! Marit heeft op 3 tanden na haar hele gebit al..

Deel Deze Pagina