Afspraak gemaakt bij de KNO-arts....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama van 2 boys, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 2 boys

26 okt 2008
    6
    0
    0
    Finn is het laatste jaar zo vaak en zo erg verkouden geweest, ook had hij heel vaak oor- en keelontstekingen..... Verschillende keren bij de HA geweest maar die bleef erbij dat het een gewoon virusje was, yeah right! :(

Uiteindelijk ben ik een goed gesprek aangegaan met die man en zijn we toch op de KNO-afdeling in het ziekenhuis terecht gekomen.... Finn had ontstoken amandelen (keel én neus) en die moesten er nodig uit! Daarbij kreeg hij ook nog 's buisjes.... Helaas hield de hoest en het snotteren maar niet op, een kwestie van tijd werd er eerst nog gezegt...

Vandaag toch maar weer langsgeweest en deze keer was er een nieuwe HA (goddank!). Een hele aardige vrouw die mij gelukkig wél serieus nam!

Heb vanmiddag het verwijsje opgehaald en meteen een afspraak gemaakt. Finn kan volgende week maandag om 14.00 uur terecht bij dezelfde arts die hem in maart geopereerd heeft.

De nieuwe HA heeft de hele waslijst aan bezoeken, klachten en medicatie bij de verwijsbrief gedaan..... en als je die lijst dan door leest dan realiseer je je des te meer dat je al vanaf 3 januari dit jaar aan het tobben bent met oorontstekingen (die gelukkig over zijn sinds hij buisjes heeft), verkoudheden, maar VOORAL aanhoudend hoesten ondanks medicatie. Dat komt regelmatig terug op die waslijst, en dan denk ik; "Wáárom ben ik niet gewoon doorverwezen, maar moet ik daar zo op aandringen?!"

O, echt waar hè.... Daar kan ik me zó boos over maken! :x Nah ja, er zit niks anders op dan (weer) afwachten en het deze week maar te proberen met zetpillen en allerlei hoestdranken....

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Goed zo! Goed dat je zo hebt doorgehamerd! Alleen jammer dat dat dan weer nodig was... :rolleyes: Hopelijk komen ze er snel achter wat er met kleine Finn mankeert zodat hij eindelijk van zijn klachten af is!

3. Mama van 2 boys

26 okt 2008
    6
    0
    0
    Thanks meid..... ik hoop zelf ook dat ze er snel achterkomen wat er allemaal gaande is, want dit is écht niet leuk meer!

Deel Deze Pagina