Tijdens de Mama Mazzel Dagen heb ik deze superleuke loopauto gekocht. Ik wilde hem al maanden hebben en nu had ik hem voor een leuke prijs. Nu zit ik te twijfelen of ik hem voor Sinterklaas bewaar of hem nu al aan onze zoon geef. Het voordeel van nu geven is dat het nu nog aardig weer is om er buiten mee te oefenen. Aan de andere kant vind ik het een mooi Sint-cadeau en betwijfel ik of hij er nu al mee uit de voeten kan. Hij is 1,5 en op internet lees ik dat die retro rollers vanaf 2 jaar zijn. Hij kan wel al een aantal maanden goed lopen. Wat denken jullie en vanaf welke leeftijd hadden jullie kindjes een soortgelijke loopauto?
Ik zou hem als Sint kado doen heb je gelijk een super leuk kado en is hij gelijk wat ouder. Mijn zoontje is 1,5 maar zou dat nog niet kunnen hoor.
Onze jongste dochters hebben de roze gekregen met hun 1ste verjaardag. Ze kunnen het nog niet zelf maar ze vinden het al wel heel leuk om rondgereden te worden. Ik schat dat ze over een half jaar het zelf kunnen. Dat kon de oudste ook rond die leeftijd op een soortgelijke auto.
Dafne zou daar echt al makkelijk op rond kunnen crossen! Maar bewaren voor Sint wel erg leuk natuurlijk. Hij is echt superleuk.
Leuk! Ik zou het ook als Sint cadeau geven Hebben jullie een beetje ruimte in de woonkamer? Mijn zoontje gebruikte zijn loopauto namelijk in eerste instantie binnen. Dus dan zit je ook niet met het probleem dat het buiten te koud of te nat is.
Hij is heel leuk. Hier de retro roze gehad. Mijn dochter kon er heel lang niet op omdat ze niet met haar voetjes op de grond kon. Weet eigenlijk niet meer hoe oud ze was. Groot minpunt van deze auto's, ze zijn een beetje stug en niet zo wendbaar en de wielen zitten buiten de auto en dan bezeren ze hun hielen bij de achterwielen. Ik heb voor mijn zoontje bewust een loopauto gekocht waarbij de wielen onder de auto zaten.
Hij is echt leuk, hè? Ik denk dat we hem gaan bewaren tot Sinterklaas. Het moet natuurlijk geen gewoonte worden om dit soort cadeaus gewoon tussendoor te geven. 😏 Voor de zekerheid zal ik eens op het kdv vragen of hij daar al eens op een loopauto heeft gezeten. Voor een fotoshoot heeft hij op een retro roller politieauto gezeten en hij kan wel al met zijn voeten bij de grond. Dat van die wielen is wel een ding, daar ga ik wel op letten. Maar ik vind hem echt te leuk om hem in te ruilen. 😄 We hebben wel wat oefenruimte in huis dus zolang hij niet doet of hij Max Verstappen is mag hij best binnen oefenen.
Mijn kindjes konden op de leeftijd van 1 1/2 kaar hier al wel op, maar Sinterklaas duurt nog slechts twee maanden, dus zou hem bewaren. Dan kan hij er wellicht net iets makkelijker mee uit de voeten dan nu en het is gewoon een mooi cadeau om dan te geven.
Overigens is deze vooral erg mooi en eigenlijk een stuk minder handig. Niet heel makkelijk wendbaar enzo.
Nou, we hebben niet gewacht tot sinterklaas. Mijn man vond het te leuk om met onze zoon te gaan oefenen. Hij kan er ook prima op vooruit (zoon dan, man niet, haha) dus ik ben blij dat we niet nog bijna twee maanden hebben gewacht. Ik vind dat altijd zo'n dilemma. Aan de ene kant wil ik zulke grote cadeaus niet zomaar tussendoor geven maar aan de andere kant is een loopauto wel goed voor zijn ontwikkeling en past het bij de fase waar hij nu in zit. Als hij dan nog twee maanden moest wachten zou ik het gevoel hebben dat ik hem stagneer in zijn ontwikkeling, vooral nu ik zie hoe goed hij er al op vooruit kan. Maar we gaan er maar geen gewoonte van maken! Nu maar weer iets leuks verzinnen als sinterklaascadeau. 😄