Gps horloge / smartwatch waterdicht

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door DastyQueen, 9 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik ben voor mijn zoon op zoek naar een gps horloge of smartwatch die ook waterdicht is.
    Hij is 9 en nu de zomer aanbreekt en hij vaak een korte broek zonder zakken aan heeft lijkt dit me vele malen makkelijker dan hem telkens een telefoon meegeven. Daarnaast houd hij van vissen en is er net een nieuwe zwemsteiger gebouwd aan het water 1 straat achter ons en met het mooie weer komen de waterbalonnen en waterpistolen veel voorbij dus met zo een waterdicht ding hoeft hij zich niet druk te maken en heb ik toch een fijn gevoel dat ik hem kan vinden en bereiken.

De fucties die ik belangrijk vind
    Waterdicht
    Gps tracker
    Belfunctie voor minimaal 3 telefoonnummers (bellen en gebeld worden)
    Sos functie
    Berichten kunnen lezen is geen pre maar zou handig zijn.

Heeft iemand ervaring hiermee? Kan iemand me een model adviseren? Wat voor winkel zal hierin goed advies in kunnen geven? Ik vind ze tot nu toe alleen online...
    Prijs maakt me helemaal niets uit.

Oh ja en als laatste... kan iemand me het verschil uiteggen tussen een gps horloge en een smartwatch?

Alvast bedankt! Liefs Nan

2. korthakje

korthakje Nieuw lid

9 sep 2017
    2
    0
    1
    Hi, Ja advies kan ik hier zeker over geven. Ik weet niet of je hier linkjes naar producten mag plaatsen dus dat zal ik niet doen...

De fucties die je belangrijk vind "Waterdicht"

Waterdicht is een ruim begrip. Wat je nodig hebt is zo'n horloge.. Google daar maar even op:

gps horloge waterdicht ip68

Daar kun je gewoon mee onder de douche gaan staan.

De gratis setracker app heeft al de functies die je benoemd..

Ps.
    Een gps horloge is ook een smartwatch. Mede afhankelijk van de extra functies die er op zitten.

Deel Deze Pagina