Welke Duplo trein?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Rainbow88, 8 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    We willen voor onze dochter graag de Duplo trein kopen, ze is 2 jaar en 2mnd momenteel.

Ik twijfel tussen 'Mijn eerste treinset' of de 'Luxe treinset'.
    Is de accessoire-set met extra rails een must?

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.308
    2.591
    113
    Ahh... De duplotrein!!

Je hebt dit in het verkeerde hoekje gezet.

3. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik heb de elektrische. Geen idee welke dat is. Hij vind alleen de zelfrijdende trein leuk. De accessoires boeit hem niet🙈

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij hebben de luxe treinset met extra rails setje erbij. Maar zit er overna te denken om er nog een extra rails set bij te halen :) kunnen ze echt alle kanten op bouwen.

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.408
    10.339
    113
    Wij hebben de eerste trein set omdat je die zelf kan duwen. Bij de luxe kan dat niet en maak je het stuk.Moet wel zeggen dat ik gek is op bouwen.

Met Sinterklaas heeft hij zijn eerste treinset gehad en na een paar maanden een extra set omdat we eerst keken of hij er wat mee deed.

6. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Bij ons was de electrische trein geen succes. Doodsbang voor dat ding, Haha! Hij duwt liever zelf. Dus ik zou even kijken wat jouw kind leuk vind!

7. haha de duplotrein.. Dat was nog eens een popcorn topic!!

Ik kan je verder niet helpen, sorry!

8. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Wij hebben deze. Onze zoon is helemaal verzot op zijn duplo trein. Hij vind de elektrische ook heel leuk (bij vrienden) maar ik vind dit wel leuker. Lekker duwen!

We hebben er wel wat extra railsen bij gekocht.

9. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    🙈🙈🙈

10. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.025
    286
    83
    Vrouw
    Wij hebben beide sets inmiddels:). Onze oudste heeft de luxe set op zijn tweede verjaardag gekregen en was een superhit! De jongste heeft de eerste treinset voor zijn tweede verjaardag gehad. Daarnaast hebben ze samen van de sint afgelopen jaar nog een set met rails gekregen. Nu dus heel veel spoor en twee elektrische treinen. Vooral de oudste (nu 4,5 jaar) begint nu meer met de accessoires te spelen, auto's die door de slagboom moeten, er moeten dingen uit de wagons getakeld worden etc. Dat is pas echt vanaf het laatste half jaar. Voor nu dus misschien niet direct heel erg nodig, maar voor later vind ik het wel erg leuk. En de extra rails is wel handig, anders kun je niet direct een heel groot spoor maken en blijf je beperkt in hoe je het spoor kunt leggen.
    Voor ons is veel spoor en twee treinen echt een uitkomst, kunnen ze samen, apart van elkaar een mooi spoor maken en lekker spelen. Ze zijn er echt lang mee aan het spelen, dus zeker kopen! :p

11. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ik zou een aanbieding afwachten. Kan best een hoop geld schelen op het juiste moment.

12. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Bedankt voor de reacties!

Hebben net Mijn eerste treinset en een set extra sporen 2dehands gekocht :)

13. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Ik heb hem gister via een heel mooie aanbieding besteld... ik ga alleen niet zeggen waar vandaan.

Grapjeeeee

14. Janna

Janna Fanatiek lid

:d :d :d

15. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    wij hebben ze beide, maar de elektrische (luxe treinset) is tóch favoriet :)

Deel Deze Pagina