Bedankt! Ik ga binnenkort met hem naar de bios. Wilde eigenlijk vandaag maar ben pas net wakker en de film draait al om 9.45 en rest van de dag niet meer...
met 2 jaar, hier zijn peuter kleuter ochtende in de bios. altijd heel leuk. Dan is het geluid wat zachter, de lichten worden dan gedimt. en er rennen ook kinderen rond. met de Sinterklaas Film, kwamen er bv in de pauze pieten, en ze moesten dan een dansje oefenen die ze dan voor sinterklaas deden. na de Film krijgen ze altijd een film diploma, en het kost dan altijd 6 euro en 1 ouder gratis.
ik ging met mijn kindjes vanaf hun 2e jaar wel leuke tekenfilmpjes en ze vonden het altijd super leuk heb er nu 3 en ga bijna elke maand met alle 3 geweldig leuk en ze genieten er ook echt van
Dankzij cinemum ging ik met de jongste al, toen hij nog maar een paar maanden was Nu gaat het niet meer... De oudste is nu 4, maar ik denk dat anderhalf uur naar een film kijken nog best lang is.
Mijn kinderen gingen voor het eerst met 3 jaar. Vandaag ook geweest naar frozen met 4,5 en 6 jaar. Super gezellig Film duurt 1,5 uur en nog pauZe van 10 min om te plassen
Hier met mijn dochter naar de bios geweest toen ze 3 1/2 was. We gingen naar Nijntje, maar dit was echt geen succes! Ze had er echt geen aandacht voor, vond het veel leuker om alle stoelen uit te proberen en de trap te ontdekken. Ik wacht dus nog wel even een jaar of 2 voor ik haar weer een keer meeneem! Mijn zoon daarentegen was ook ongeveer 3 toen we met hem voor het eerst naar een Plop film gingen en die zat vol aandacht te kijken. Het verschilt dus heel erg per kind! Als je kindje thuis ook geen film uit kan zitten, zal dat in de bios denk ik ook niet lukken.