Hallo Ik ben wel benieuwd hoeveel van hier nu kinderen hebben met hetzelfde geslacht Wij zijn gezegend met 3 dochters 9 jaar, 5 jaar en 2 maanden met zoals jullie kunnen lezen aardig wat leeftijdsverschil
Ik krijg er een dochter bij en dan zijn er met twee dochters Maar volgens min is hier laats al eens een topic over geweest (vergeef me als ik het verkeer heb)
Wij hebben drie jongens, 5, 3 en 1 jaar. Kreeg bij de derde zwangerschap heel vaak de opmerking: " nu hoop je zeker wel op een meisje?" Nee, ik hoopte op, hoe cliché het ook klinkt, een gezond kindje en ik moet eerlijk zeggen dat ik het heel erg leuk vind 3 jongens!
ik heb hier eens een topic, met poll, over geopend. Er was geloof ik een nipte meerderheid die inderdaad meerdere kinderen van het zelfde geslacht had .
volgens mij was hier pas een topic over maar geeft niet Wij hebben een jongen en een meisje. Leuk 3 dochters
Wij hebben drie jongens een van 14, een van anderhalf en een van 10 weekjes! Kreeg idd ook vaak te horen tijdens zangerschap zou wel leuk zijn he nu een meisje. Nou echt maakt mij niet uit! Weet uit eigen ervaring hoe het is als je niet gezond bent en dan besef je maar weer eens dat gezondheid echt het allerbelangrijkste is! Mijn eerste man (helaas overleden) zei ook altijd: als je gezond bent heb je wel duizend wensen, en als je ziek bent maar eentje...
Wij hebben 3 jongens. De oudste is 9jaar de middelste is 6 jaar en de jongste wordt volgende week alweer 3 jaar. Aan de kant van hubbie hebben we trouwens alleen maar jongens.
Ik heb twee knullies Vind het ergens wel jammer nooit een dochter te zullen hebben (alhoewel: zeg nooit nooit ), maar ik vind het hebben van 2 knulletjes daarentegen wel super leuk!
hierbij de link van het vorige topic http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/246324-meerdere-kinderen-zelfde-geslacht.html
Hebben een dochter van bijna 2 jaar, dochter nummer 2 verwachten we eind april. En mijn vriend heeft nog een dochter van 22 (volgende week)
ik heb 2 jongens, ze verschillen 2 jaar en 3 maand. Ik wou heel graag een meisje, maar ben natuurlijk ook superblij met mijn 2 jongens, ik denk maar zo , wat minder zorgen later met het uitgaan Ik ben gek op roze vandaar dat ik graag een meisje wou, rokjes en beetje tutten met haartjes, heerlijk ach wie weet krijg ik later leuke schoondochters al mag ik vast geen staartjes in hun haar maken haha