Bedankt voor jullie reacties! Lees overal ongeveer rond 1 jaar. Loopt deze dame goed op schema @Sydneys: je zoontje is dan wel een héél makkelijke slaper dat hij met 11 maanden nog een dutje kon doen in de box!! Deed dl niet eens als klein babytje!
Tussen de eerste en tweede zit hier 14 maanden dus hij is toen blijven staan. Voor de tweede was het echt een veilige plek en die liep pas met 26 maanden, toen is ook de box weg gegaan. Dochter had er met 11 maanden wel genoeg van, nog even laten staan, maar t werd meer een speelgoed opslagplaats dus met 13 maanden is hij weg gegaan.
Toen gebeurde dat ook niet meer vaak met een maand of 9 was het niet meer zoveel.alleen soms nog een 10minutendutje om 9u s'ochtends Heb gelukkig wel een foto van zijn laatste dutje. Ik dacht van dit kan wel het laatste dutje in de box zijn. Foto's gemaakt en het was ook zo
Mijn zoontje is 10 maanden en hier blijft de box nog wel eventjes staan. Hij zit er weinig in omdat ik hem altijd gewoon op de grond laat, maar nu hij heeft ontdekt dat hij zich kan optrekken aan de tafel en de bank om te gaan staan vind ik het handig om hem even in de box te zetten als ik wat wil doen. Nu is hij best makkelijk, als ik de tv aanzet ligt hij gewoon lekker te kijken en kan ik even douchen of afwassen. Ik vind het anders echt te gevaarlijk.
Hier hetzelfde. Ik zet m'n zoontje in de box, bouw een blokkentoren ofzo en hij gaat er zoet mee aan de slag. Hij kan zo een half uur tot uur per keer in de box spelen. Elke dag doet ie het. Het is zijn veilige plekje en ik heb even m'n handen vrij. Ik denk ook dat hij nog lang niet weggaat!
Hier staat hij nog steeds, maar blijft eigenlijk meer staan voor ons volgende spruitje dat eraan komt . Dl zit er nog héél af en toe in als ik snel iets wil gaan doen in de keuken ofzo. Maar nu er weer nieuwe tandjes doorkomen zit ze héél de tijd op de box te bijten . Dus denk niet dat hij nog gebruikt gaat worden voor dl. Zet haar ook gewoon in de kinderstoel als ik even iets ga doen .
Hier blijft de box ook nog staan. ZL zit er niet echt veel in maar soms is het handig. Hij gaat dan meestal staan en probeert nu van de ene naar de andere kant te "lopen". het blijft toch even makkelijk om soms je handen vrij te hebben.
Sara is 1 en ze zit nog geregeld in de box. Soms kan ze echt een half uur zitten spelen en soms wil ze er meteen uit. Doe hem nog niet weg omdat de andere optie dan in de kinderstoel voor de tv is en ik vind dat ze dan teveel voor de tv zit. Ik werk 3x 2u 's avonds en dan blijft ze gewoon bij papa, dan gaat die tv ook wat vaker aan namelijk.
Heb 'm met een jaar opgeruimd.. Maar geloof dat dochter er met 9 maanden al niet meer in zat... Legde haar liever gewoon op de grond en ons huis is redelijk kidsproof..
Hier heeft mijn dochter er alleen de eerste weken in gelegen, daarna werd net speelgoed op Berger haha, hij kan weg maar over 3 maand komt er nog een kleintje bij, daarom laten we hem staan
Hier gaat hij ook nog lang niet weg denk ik. Het is nog steeds een fijn plekje waar hij zichzelf heel goed in kan vermaken een aantal momenten op de dag. Gelukkig ook maar, want hij vind een stoeltje echt helemaal niets om in te zitten. Hij heeft ook geen interesse in de tv, dus daarvoor zetten helpt ook niet. Dus ben dan nog wel erg blij met de box
Ik heb hem met 11 maanden opgeruimd. Hij speelde er nooit meer in en ik wilde wat ruimte terug. Geen dag spijt van gehad.