Mijn zoontje liep met 1 jaar en kan hele stukken lopen als het moet. Ik denk dat hij wel een uur tot 1,5 uur achter elkaar zou kunnen lopen. Het is ook een groot joch.
Met m'n zoontje van 2-2,5 jaar liepen we bijvoorbeeld naar het kdv. Ik loop dat in 5 minuten, maar met hem kun je zomaar een half uur onderweg zijn. Meestal een kwartier of zo. Bij 2,5 ging dat écht goed, bij 2 moest ik hem toch vaak halverwege optillen (met baby in de wandelwagen, oei!). Idem naar winkelcentrum. En dan moest hij ook nog terug lopen. Dit gaat ook goed vanaf 2,5, daarvoor was het hem te ver voor heen&terug.
Tussen de 2,5 jaar en de 3 jaar niet meer. Lopen deed ze wel prima hoor aan de hand, al een aardige tijd, maar ik wandel aardige stukken met de hond, dus dan ging ze gewoon even in de duowagen, kon ik tenminste doorlopen i.p.v. als een slak rondhobbelen.
Hoe doen jullie dit dan als jullie lang gaan wandelen? Want laura wordt in april 4 en ik gebruik de buggy nog steeds als we gaan wandelen. We lopen dan van huis naar de stad en dat is zo'n 45 min heen lopen. Daar loopt ze zelf denk ik 30 min. van. En terug idem.
troost je wolfje..hier gebruik ik de wandelwagen of buggy altijd en overal...maja dochterlief kan niet zo goed lopen hier dus daar is een reden voor. Als ze een eind loopt gaat ze mank lopen en verkeerd lopen...en dat mag ze neit...dus lekker in de wagen (wel soms eruit) Maar niet luisteren..jahh...dan misschien toch aan het riempje??? Misschien helpt dat wel....want hij zou het wel kunnen dus jullie sem ver lopen enz..
sem kan veel en lang lopen, maar luisterd nergens naar, vanmiddag liep hij terwijl ik zei stoppen ze de drukke weg op, en in winkels schopt hij overal tegenaan@! pff