Hebben jullie dat ook dat ze opeens de oren van jullie vreet? Al bijna 2 weken wil ze van alles! Van fruit extra tot koek tot kale boterhammen. En 2 tot 3 x per dag lekker poepen. (ja je moet t toch kwijt ) zou dit een mega groei spurt zijn? (oja ze is de afgelopen 2 1/2 maand goed ziek geweest en niets gegroeid...denk dat we aan de betere hand zijn)
die kids kunnen met vlagen of heel veel eten of helemaal niks. Toen Dani een tijdje niks meer at, toen vrat hij me daarna ook een week of 2-3 de oren van mn kop. Was volgens CB ook heel normaal.
Hier laatst ook zo'n week gehad, jeetje hij at alles! Echt een rupsje nooitgenoeg! En nu eet hij weer slecht.. Dus tja..
Was het maar waar! Begijp me neit verkeerd, Quin eet voldoende om van te groeien en zijn lengte en gewicht is goed, maar tot 8 maanden een prima eter, en daarna drama, en nog steeds. Ik verlang ernaar als ik dit soort berichten lees
HIer ook een allesetertje! Heel enkel eens niet zo goed, maar dat komt niet vaak voor. Warme maaltijd incl de groente, fruit, koekjes, brood, alles gaat er in. Ze drinkt alleen wat weinig.
Als hij ziek is geweest, is het ook zo'n bodemloze put. Nu ook hoor, hij is net weer beter en eet een groot bord pap 's ochtends, een ontbijtkoek, stukken fruit, boterhammen en 's avonds gewoon bijna net zoveel als een volwassene. Vooral als ik Hollandse hap klaar maak, aardappels, een berg groente, haphaphap! Vaak neemt dat na een paar dagen weer af en eet hij weer normaal.
Zoey is ook net ziek geweest en is nu ook een klein vreetmonstertje. Echt dat je denkt: waar laat ze het? Zit ook heel de dag door:'Meer appel', 'meer koeka', of 'meer drinken'.
Onze zoon doet dat nu ook weer (gelukkig) hij krijgt dan ook alleen brood of fruit, of ontbijtkoek. Beschuiten en crackers hebben we geschrapt, daar zit volgens ons niet veel voeding in, meer lucht..
haha heeeel herkenbaar!! Zoontje word volgende week 2 jaar... Die is ook ziek geweest en at daarvoor smorgens 1 boterham, koekje, 1 boterham, fruit, een beetje avond eten en koekje op een dag.... Nu (vandaag) 2 boterhammen, worstje, ontbijtkoek flinke stukken fruit 2 boterhammmen, cracker 2 koekjes en krentjes bord vol eten, stokjes stokbrood, ijsje en toetje... koekje... Hij word ook heel vroeg wakker omdat hij honger heeft (5:50 uur) Maar kan hem toch niet nog meer laten eten???