Vanaf welke leeftijd oorbellen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha wat leuk dat je dat gefilmd heb, hier ging het net zo! (alleen dan was ze 11 maanden) alleen deden ze om en om schieten (dus niet tegelijk) ja het deed toch geen pijn dus ze had geen schrik ofzo bij de andere kant..

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb ook van die kleine babyringen (ik wissel wat af) en die schijnen juist veiliger te zijn (knopjes kan kleding e.d. achter blijven haken, alhoewel ik dat nog nooit heb gehad) en deze helemaal niet, ze zijn rond en glad en aansluitend aan het oor dus best prettig! maar wel heel klein dus je priegelt je rot haha

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahahaha! LOL.... te grappig....

On topic:
    Ik krijg een jongetje en eerlijk gezegd hoop ik nooit :cool:

5. Bika

Bika Niet meer actief

Ikzelf heb ze met 7 maand gekregen. Met als gevolg dat toen nog niet te overzien was op welke plaats de gaatjes zouden zitten als ik uitgegroeid was. Er zit 2 mm verschil in hoogte aan de 2 kanten. Persoonlijk vind ik dat dus doodzonde en had ik liever gehad dat mijn ouders hadden gewacht tot ik wat ouder was. Nu heb ik een tweede gaatje onder het hoogste gaatje moeten laten prikken om een gelijk resultaat te krijgen en zie je altijd het andere gaatje er nog boven zitten.

6. durkje

durkje Lid

13 mei 2010
    48
    0
    0
  7. durkje

durkje Lid

13 mei 2010
    48
    0
    0
    de angkor wat foto

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
  9. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Ik heb mijn dochter vantevoren ook gewaarschuwd dat het wel pijnlijk kon zijn, maar ze vond het prima. Toen ze eenmaal gezet waren, wilde ze gelijk naar iedereen toe om haar 'oohbelluh' te laten zien. ;) Als zij op dat moment had gezegt, nee mama, wil niet, dan waren we 100% weer weggegaan..

Deel Deze Pagina