Vanaf welke leeftijd oorbellen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Om eerlijk te zijn vind ik het echt verschrikkelijk bij kleine kindjes..

Ik heb ze zelf gehad voor mijn 4e verjaardag, zou met mijn dochter ook zoiets aanhouden.

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Lindsey was een jaar, nooit problemen mee gehad.

3. mona23

mona23 Niet meer actief

pak de chips en de cola maar vast.... hier zijn al zeker 10 discusie-topics over geweest.

4. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Ik begrijp dat je hier al sinds 2007 lid bent, en je in die jaren nog nooit een topic voorbij hebt zien komen over wel/geen oorbellen op welke leeftijd dan ook?

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ach, ik kijk films ook niet graag voor de 2e keer...

6. Bri

Bri Niet meer actief

Dit mag iedereen voor zichzelf weten. De een doet het met 6 weken, de ander staat het pas toe als dochter meerderjarig is (en ma er sowieso niets meer over te zeggen heeft).

Ik heb ze zelf vanaf m'n 4e of 5e. Wilde het blijkbaar erg graag. Heb er nooit spijt van gehad.
    Als mijn dochter er zelf om vraagt en als ik het idee heb dat ze begrijpt wat het is, mag ze het van mij wel. Ik denk dat we 4 jaar aanhouden als minimum: als je naar de basisschool gaat, mag je ook gaatjes in je oren. Eén setje, meer niet. Als je meer gaatjes wil, of gaatjes op andere plekken dan doe je dat maar als je 16 bent.

Er is niks mis met het stellen van een leeftijdsgrens. Zoonlief kijkt nu al verlangend uit naar z'n 8e verjaardag, omdat papa heeft gezegd dat hij dan vuurwerk mag afsteken :)

7. Bri

Bri Niet meer actief

hahaha, van sommige films krijg ik echt geen genoeg. net zoals er boeken zijn die ik al tig keer heb gelezen, ze blijven leuk.
    ach, ik heb één keer gepost wat ik vind en voor de rest moet TS maar kijken wat ze daarmee doet.

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Hier nog vorige week laten doen.. Dus ze was nog net niet 6 maanden.. Geen last gehad..
    Het was eerst lastig om haar hoofd vast te houden, maar ze had het niet eens door toen ze gingen schieten.

9. tulip

tulip Niet meer actief

eerlijk gezegd: ik kan ook wel genieten van zulke dingen.:)

10. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind 3 jaar wel een mooie leeftijd. Helemaal leuk toch wanneer ze er zelf om vraagt en wanneer ze maar begrijpt dat het blijft zitten, zeer doet en "schoon" gemaakt moet worden etc.
    Daarnaast onthouden ze die pijn ook nog niet. En wel wanneer ze bijv. een jaar of 16 zijn (vind 16jr overdreven maar dat ligt dan vast aan mijn opvoeding ;) :)).
    Wanneer mijn dochter vraagt, dan mag ze oorbellen maar niet al voor haar 3de jaar.

11. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

ojee, daar gaan we weer..... TS, heb je een dikke huid?

12. WLE

WLE Niet meer actief

Ik heb ze ook gekregen met 5 a 6 maanden jong.
    En ben er altijd hartstikke blij mee geweest dat ik ze al had anders had ik ze vast nooit meer laten schieten! :)

13. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik vind het wel mooi hoor.. of ze nu paar weken of 10 jaar zijn..
    Mooie gouden glimmers erin ;)

En wat denken jullie van een jochie dan:D?

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Alleen zo'n grote diamant anders niet;):p

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Iedereen moet dat lekker voor zichzelf bepalen, maar oorbellen voor een jongen -> hulg ;)

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    wij dachten ooit een jaar of 6 a 7...
    Maar onze oudste wilde ze perse, ze heeft ze nu een paar maanden. Zij is 4.
    En ze wist heel goed van het ontsmetten en het draaien. Ze wist ook dat het schieten even pijn zou doen, maar ze wilde het heeeel graag.

de jongste wilde ook, zij is net 3. Maar toen ze de winkel inliep wilde ze niet meer. En ze wil het ergens wel en ergens niet.. en zolang dat "ergens niet" aanwezig is, gebeurt het niet. Wij laten haar nu bepalen wanneer het gebeurt.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars

Deel Deze Pagina