slapen?? een drama..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door honeyy, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!

Esmée is nooit een goede slaper geweest. Ging met 6 maanden pas door slapen van 10 tot 8. Nu gaat ze al een tijd om half 8 na bed. Ze red het niet langer, en gaat dan echt haar slaap in. dat ging een tijdje goed. Zo tot half 7. maar nu is ze al paar weken 's nachts tussen 2 en 3 klaar wakker! ze wil dan alleen een fles! ik heb al van alles gepobeerd,'s avonds de laatste fles; 3 schepjes bambix, koemelk met bambix, 's nachts als ze wakker word; water, fles minder aan maken, koemelk, etc. (Esmée zit al vanaf 9 mnd op 1 beker koemelk 's middags) Want het eerste wat in me op kwam is; honger! maar ze eet goed! nachtmerrie? ze huilt niet.. na de fles slaapt ze rustig verder tot 07.30 / 08.30.

ik mag opzich niet klagen omdat ze het redelijk doet, maar dit breekt weer op! zou dit een sprong kunnen zijn? jullie nog tips? ik zat te denken aan pijama papje? iemand daar ervaringen mee?

liefs x

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

De beste tip die ik je kan geven neem het zo als het komt. Geef haar een lekker warm flesje melk en leg haar daarna terug van hoppa weer lekker slapen.

Mijn dochter van 19 maanden slaapt pas de laatste twee weken bijna door. Daar voor was het elke nacht raak.

Dinsdag was het weer raak s nachts ik geef gewoon wat te drinken en hoppa weer naar bedje.

3. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Hier liet hij zijn fles ook pas met 17 maanden staan. (nu bijna 20mnd) Van de week kwam hij weer 2 nachten. Tis niet anders..

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Bedankt voor jullie reacties!

Dus gewoon maar aan toegeven? Hoor om me heen alleen maar dat ik het niet moet doen dat ze er aan went..

Maar mag ze dan een fles voeding bij? ivm de hoeveelheid?

x

5. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Tja dat zeiden ze bij mij ook, maar hij is echt weer gaan doorslapen ;) nu 5 vd 7 nachten, dus ik klaag niet haha.

Hoeveel melk krijgt ze nu dan overdag?

Mika is nu bijna 20mnd.
    Ochtend 180+6 bambix halfv.melk
    Tussendoor 140 + 4 bambix halfv.melk
    Avond: flesvoeding 180 + 6 scheppen en 6 bambix

Als ie snachts komt krijgt ie ook 180 halfv. melk +6 bamnix

6. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Oke heb even goed gelezen ;) ik zou snachts gewoon koemelk geven gezien ze dat al krijgt. Laatste fles meer bambix toevoegen?

7. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Pyjama papjes zijn een bonk suiker. ;)

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    haha nee snap ik dat je dan niet klaagt Esmée heeft het paar keer gedaan, en het went zo snel he? ;) Daarom wil ik zon papje eigenlijk niet geven.. :)

Ze krijgt 's ochtends 180+6 (nog FV) 's middags bij haar boterhammen 150 cc koemelk + 3 bambix en 's avonds 180 cc koemelk +3 bambix.

Hoeveel mag er ong. max bij?

9. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou persoonlijk niet snachts een flinke fles geven,heb het idee dat ze daar aan wennen en dan ben je er elke nacht druk mee. De nachten dat mijn zoontje wakker wordt, en niet meer wil slapen, geef ik hem 1 schepje melk met heel veel water. Hij slaapt daarna weer lekker verder,zonder dat hij veel melk heeft gehad.

10. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Sam, die van mij komt dan een uur later gewoon weer.. dus das geen optie. Went er ook niet aan denk ik. Van de week 2 nachten gegeten, daarna weer niet meer.

Honney, ze zit nu op 510. Mika drinkt er (snachts niet mee geteld) 500, en met de nacht 680. CB en kinderarts zeggen hier niks van.. ja dat als ie wilt eten, hij het wel nodig zal hebben, en we het gewoon mogen geven. Met KV is er een max he, maar als je er koemelk bij geeft zou ik niet zo nauw kijken.

Deel Deze Pagina