Vanaf welke leeftijd op een sportclubje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Madeliefke, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Vanaf welke leeftijd bij een sportclub

1. 3 jaar

2. 4 jaar

3. 5 jaar

4. 6 jaar

5. 7 jaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

ik ben inderdaad erg tevreden over deze BSO. Ieder kwartaal wordt er een nieuw schema rondgestuurd met alle activiteiten per dag waar je uit kunt kiezen. Het hoeft niet; als ze geen zin hebben kunnen ze ook gewoon vrij spelen en knutselen.
    Zoon's favoriete dingen zijn nu Drama en Mode&Kleding. Vorig kwartaal deed hij altijd mee met zumba. En binnenkort gaan ze ook beginnen met capoeira, dat zal hij ook wel leuk vinden vermoed ik.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn man heeft ook alle diploma's om zwemles te geven (en zelf geen zwemdiploma's :D), maar Eva wil niets van hem aannemen... Op zwemles gaat het wel heel goed. Ik had eigenlijk gehoopt dat mijn man Eva had kunnen leren zonder bandjes te zwemmen, maar helaas. Voordeel is wel dat mijn man tijdens de meekijkles wel kon zien dat Eva een goede/nette beenslag heeft ;)

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    @snoopy: Hier ook zo... M'n dochter luistert echt niet naar me... anderzijds: Van oma (die ook zwemjuf is) pikt ze het wel als die haar wat aanwijzingen geeft. Maar het is altijd even afwachten :)

4. Mijn dochter is met 3,5 jaar op dansles gegaan.Ze zit er nog steeds op.
    Voor haar zelf vertrouwen is dit een goede zet geweest.
    We wachten nu op een oproep voor zwemles en dan gaat dansles stoppen.Vind 1 sport genoeg voor z'n kleintje.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

tja, hier bleek het dus te veel... Maar dat komt ook omdat er ook nog schoolzwemmen is, het stelt niet veel voor, maar het vraagt wel behoorlijk wat energie.
    Hier zijn we dus moeten stoppen met de gymles + ze is de afgelopen weken een halve dag thuis geweest; ik heb haar rond etenstijd opgehaald op school.
    Ik vind het verder nu ook wel prettig dat er weer momenten over zijn om gewoon afwisselende dingen te doen. Vrij zwemmen, bij een kind spelen, kinderboerderij, even 'shoppen' bij de intratuin :p . En daar was eigenlijk geen ruimte en energie meer voor over...

6. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Onze dochter gaat vanaf haar 3 jaar naar de peuterdans en dat vindt ze heel erg leuk.
    En als ze 5 jaar is gaat ze op zwemles en als ze daarnaast nog naar de peuterdans of een andere sport wil blijven gaan, dan vinden we dat best.
    Als het natuurlijk niet te vermoeiend voor haar is.

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ze zit hier op kleutergym bij een sportclub ;) 1 uurtje gymmen en de ouders moeten dan weg.
    Daarvoor deden we al ouder en kind gym en samen zingen.
    Bij 5 gaat ze zwemmen. Hoorde dat ze het dan sneller onder de knie hebben. Ze is dol op sport en wil t haar niet ontnemen. (2 atletische ouders ;))

Deel Deze Pagina