Kan je toch gewoon uitleggen dat Sinterklaas alleen voor kindjes is, hier vanaf 1 jaar al heel duidelijk, dit jaar mochten we 1 keer zetten van de kindjes dan zouden HUN wat lekker erin doen voor ons, zodat wij ook een beetje Sinterklaas konden vieren, geweldig toch? IK vind dat veel mensen hun kindjes en hun vermogen echt onderschatten, op elk niveau kan je dingen uitleggen en laten beleven.
haha zie het al voor me, die oma;s enzo hadden het opgespaard en alles kwam eruit LOL!! Doet me denken aan onze zoon zijn eerste kerst die heeft vooral veel geslapen LOL, oh wacht een foto van eerste sint ook gevonden, dat vond ie wel leuk en was ie wakker Ik ben nu juist heel blij dat we gewoon altijd gevierd hebben , die foto's met hun oma erbij die sint en kerst met ze viert zijn nu onbetaalbaar!! PS (voor de miepjes onder ons ) de drank was een grapje van opa en heeft ie niet op ) hij heeft wel een kruidnootje en taai taai geproeft met 4 maandjes (zo oud is ie op de foto), hij at al gewoon potjes e.d. vanaf 3 maanden dus was al wat gewend. Zoals je ziet is het een beer.
Gewoon de eerste sinterklaas die "het" meemaakt. Zaterdag gaat hij voor het eerst sinterklaas in real live ontmoeten.. Ben benieuwd
Bij ons vanaf de eerste verjaardag. Onze dochter is een 4 dagen voor de Sint aan jarig. Dus om gelijk na de bevalling al Sinterklaas te vieren ging me te ver