Dames,de kogel is door de kerk,ik ga in januari een buikwandcorrectie laten doen.Nu ben ik al veel aan het intenettten maar wil ook graag ervaringen lezen.Ik ga naar het mca.Maandag 10 september gesprek.Zenuwen hoor,wel goeie!!Graag hoor ik jullie ervaring.Alvast bedankt.
Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Ben zelf bijna 60kg afgevallen en wil volgend jaar ook een bwc. Dus ik lees mee en hoop op ervaring reacties.
Ik lees ook mee. Heb veel los vel en hier zit het ook in de planning zodra k klaar ben met zwangerschappen en afvallen.
Nou ik heb inmiddels 10 september een afspraak met de pc...spannens.Het is de bedoeling dat ik in januari geholpen wordt zodat mijn vriend dan voor de kinderen kan zorgen...heel veel zin in,ook erg spannend..
Spannend hoor! Jammer dat er nog geen reacties zijn van mensen met ervaring want ik ben ook wel heel nieuwsgierig. In ieder geval alvast heel veel succes/sterkte gewenst.
Ik heb ook geen ervaring met buikwandcorecties, maar ik wil wel even zeggen dat ik het super knap van jullie vindt dat jullie zoveel zijn afgevallen!! Petje af hoor!( nog tips ?) Ik wens jullie alvast veel succes voor de operatie.