ervaringen met buikwandcorrectie!!

Discussie in 'De lounge' gestart door linda81, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Dames,de kogel is door de kerk,ik ga in januari een buikwandcorrectie laten doen.Nu ben ik al veel aan het intenettten maar wil ook graag ervaringen lezen.Ik ga naar het mca.Maandag 10 september gesprek.Zenuwen hoor,wel goeie!!Graag hoor ik jullie ervaring.Alvast bedankt.

2. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Ben zelf bijna 60kg afgevallen en wil volgend jaar ook een bwc. Dus ik lees mee en hoop op ervaring reacties.

3. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ik lees ook mee. Heb veel los vel en hier zit het ook in de planning zodra k klaar ben met zwangerschappen en afvallen.

4. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Nou ik heb inmiddels 10 september een afspraak met de pc...spannens.Het is de bedoeling dat ik in januari geholpen wordt zodat mijn vriend dan voor de kinderen kan zorgen...heel veel zin in,ook erg spannend..

5. Anta

Anta Actief lid

10 aug 2009
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor! Jammer dat er nog geen reacties zijn van mensen met ervaring want ik ben ook wel heel nieuwsgierig. In ieder geval alvast heel veel succes/sterkte gewenst.

6. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Ik heb ook geen ervaring met buikwandcorecties, maar ik wil wel even zeggen dat ik het super knap van jullie vindt dat jullie zoveel zijn afgevallen!! Petje af hoor!( nog tips ;) ?)

Ik wens jullie alvast veel succes voor de operatie.

Deel Deze Pagina