Ons meisje heeft tot nu toe bijna altijd doorgeslapen. Maar de laatste week houdt ze ons echt elke nacht uren wakker. Ze ligt ontroostbaar te huilen, houdt alleen op als ik haar oppak. Of ze staat te springen in haar bedje. Vannacht hebben we haar pas na 2 uur proberen stil gekregen (met een grote fles sojamelk, niet erg opvoedkundig verantwoord dus). Het enige wat is veranderd is dat ze een nieuwe kamer heeft gekregen. Maar daar heeft ze de eerste nachten gewoon ongestoord in geslapen, dus we denken niet dat dat het is. Ook heb ik haar mondje al met detinox ingesmeerd, omdat er een tandje doorkomt. Helpt ook niet. Haar buikje lijkt het ook niet te zijn. Wie herkent dit en wat was de oplossing? Een oververmoeide Lientje
Heel herkenbaar. Hier precies hetzelfde, heeft een week of 3 geduurd, vorige week ging het goed maar nu is het al weer 2 nachten raak.....
Hier is het ook raak geweest vannacht...pff zo vermoeiend....ze is ontroostbaar en als ik haar uit bedje neem gaat het goed,we hadden haar zelfs tussen in genomen ( en ik zei altijd dat doe ik nooit!) maar dan gaat ze lopen klieren,dus toch maar weer terug in bed,nou echjt krijsen natuurlijk maar na een half uurtje in slaapgevallen ( 00.30 ) en om 03.00 begon ze weer pfff....en op de dag is ze ook niet te harden.....alleen maar bij me willen zijn een paar meter is al niet goed....hopelijk is deze fase snel over! Succes iedereen!
Hier alleen 's nachts, overdag slaapt ze als een roosje. Maar wij hebben haar dus ook tussenin genomen, ook tegen mijn principes, maar dan gaat ze door het bed kruipen en stilliggen ho maar.