vanaf welke leeftijd toetjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ashleyp, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Hier koemelkallergie gehad, dus vrij laat begonnen.
    Eerste keer Danoontje gekocht, maar al vrij snel overgestapt over Almhoff met stukjes fruit en dat vind hij heerlijk. Is ook een stuk gezonder en minder zoet.

2. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Hier met zo'n 7,5 maand begonnen met griekse yoghurt. Dit is lekker dik en wat minder zuur. Ze vindt het heerlijk. Zou niet zo snel aan de babytoetjes beginnen, want er zit vaak veel suiker in.

3. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik geef ook griekse yoghurt, hij vindt het super lekker. Ik geef 100 gram per dag ongeveer.
    Ik doe er niks in, was benieuwd hoe dat zou gaan, maar zijn mond blijft maar open gaan.
    Daarom ga ik echt proberen niet aan die kindertoetjes te beginnen (net als kinderkoekjes)

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik gaf toetjes sinds ze goed avondeten aten, sinds ze daar wat aan gewend waren.

5. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

Hier net voor 8 maanden begonnen.

6. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Fay krijgt vanaf 8 maanden een klein toetje. Vaak vruchtenyoghurt zonder toegevoegde suikers.
    Ze vind het geweldig.

7. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hmm mijn dochter is 10 maand en heeft nog nooit een dessertje gekregen. Is dat nou zo gek? Ik heb er eigenlijk nooit over gedacht haar iets na haar patatjes te geven. Ik heb liever dat ze gewoon een degelijke portie groenten eet. Of ontzeg ik haar nu iets belangrijks?

8. tuc

tuc Niet meer actief

je ontzegt haar niks, maar het kan ook beide he...en een degelijke portie groente en een toetje. Ik ben gek op een toetje, gewone yoghurt hoor, maar vind dat een lekkere frisse afsluiting van de maaltijd en dat mogen mijn kindjes dus ook.

9. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Wij eten zelf nooit dessertjes na de maaltijd, vandaar dat we die gewoonte niet introduceren bij onze dochter waarschijnlijk.

10. Cupcake2013

Cupcake2013 Niet meer actief

Hier kreeg ze altijd volle . griekse yoghurt ...nu van de ka en diëtiste magere
    Gezien mijn dochtertje wat aan de maat is.

@shakes nee je ontzegt je kindje niks hoor, wij eten ook.geen toetje naar de maaltijd maar onze dochter toen wel.omdat ze te weinig zuivel binnen kreeg toen.

11. Jamie1983

Jamie1983 Niet meer actief

Wij eten ook nooit toetjes, ons dochtertje krijgt wel sinds ze ca 12 maanden is soms danoontje (of iets in die richting) s`middags als tussendoortje:).

12. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier sinds een week dat jongste dochter yoghurt krijgt na haar avondeten. Ik geef haar bio volle yoghurt met vers geprak fruit doorheen.

13. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf 6 maanden geloof ik.. Volle yoghurt heb ik gegeven.

14. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier eten we soms wat fruit als toetje, dochter at vanaf een maand of 8 echt mee met avondeten + fruit.

Deel Deze Pagina