Plooitjes achter zn oortjes..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door susy26, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

Hoi dames,

Me zoontje heeft last van plooitjes achter zn oren, elke keer dan doe ik er wel talkpoeder op of dan weer wat sudocreme, maar er komt dan wel een kortsje op, maar een dag later is t weer wat vochtig. Moet je dan toch miss speciale zalf van HA hebben of...??
    Dacht mis dat er hier wat adviesen te lezen zijn.. anders miss even langst de HA.

:)

2. susy26

susy26 Niet meer actief

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    goed droog maken en uierzalf op smeren. ff volhouden en dan is het weg.

4. iss7

iss7 Lid

8 mei 2012
    49
    0
    0
    Winkelmedewerkster parttime
    Idd volhouden, ik doe er sudocreme op werkt super bij haar

5. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Mijn zoontje had het ook. Heb er zelf eigenlijk nooit zoveel aan gedaan behalve schoonmaken.

6. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Ik maak het met een wattenstaafje met sudocreme of babyolie schoon en verder zorg ik na het badje ook dat het goed droog is met een droog wattenstaafje.

7. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    ik was het ook elke morgen met een wattenstaafje en dan wat olijfolie op

8. susy26

susy26 Niet meer actief

heb het nu met sudocreme ingesmeerd, en hu t goed droog,vooral na zn bad, thx dames, hoop dat t snel weg trekt.

9. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Mijn dochtertje heeft het ook steeds en ook plekjes in haar nek die dan opengaan. Gewone zalf (sudocreme, bepanthene) doet te weinig voor haar. Dus heeft de huisarts me een zalf voorgeschreven die super werkt.

Ook wil ik je aanraden om zo min mogelijk zeep produkten te gebruiken achter de oortjes en goed schoon en drog te houden.

Deel Deze Pagina