Vanaf welke leeftijd vervalt de late fles van 23.00 uur?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Babs1977, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Jorit is nu 9 weken en krijgt 5 flesjes vn 150/5, wanneer kun je overgan op 180/6?

2. Stay Funny

Stay Funny Bekend lid

6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    ik denk dat je voorzichtig kan proberen 1 fles op te hogen naar 180.. en dan kijken of zijn maagje dat al aankan.. en of hij t wel wil hebben.. zo ja dan voorzichtig aan elke fles verhogen..

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ze krijgt hier nog steeds om 23.00 uur een fles. Ze wordt rond een uur of 11 ook meestal uit zichzelf wakker en anders maken we haar wakker, want ik heb geen zin om er halverwege de nacht uit te moeten. Ze is de laatste dagen ook ziek, dus ben al blij met elke druppel vocht die ze binnenkrijgt. Zie wel wanneer het flesje vervalt, waarschijnlijk als ik haar vaker wel dan niet wakker moet maken voor die voeding of ik ga het gewoon eens proberen. Maar goed, eerst maar eens opknappen en in haar ritme terugkomen.

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Zolang ze hem nog netjes opdrinkt, zou ik die late fles blijven geven. Normaal gesproken vervalt deze fles pas zo rond de 5e maand, soms iets vroeger (of zoals bij Misha, veel vroeger ;) ), soms iets later. Meestal geeft je kindje het zelf wel aan, door deze flessen niet meer leeg te willen drinken..

Deel Deze Pagina