Jullie zullen wel denken gekke vraag... Maar van af welke leeftijd kunnen ze tanden krijgen... Waarom de vraag.... Hier is er een meer dan normaal aan het kwijlen en heeft ernorm bijt behoeft sinds paar dagen. Zo erg dat ze fles nu erg lang duurt omdat ze er op ligt te bijten en af en toe een slok neemt. Haar speen ook word gezien om op te knauwen. Heb toen maar even een bijt ring gepakt en gekookt en na afkoelen geven om te kijken wat ze zou doen... knauwen als een gek... En als ik in haar mondje kijk zie ik wel wat verdikende plekjes waar tandjes moeten komen.. maar vind haar nog zo jong of word ik gek... of is het een fase ofzo iets.... Wat is jullie mening
Karin, Claudia hier onder Marit had met 3 maand 2 tanden, dus zeg nooit dat het niet zou kunnen! Dit kan echter wel ff duren hoor voordat ze echt doorbreken, maar zoals jij haar gedrag beschrijft kunnen het zeer zeker tanden zijn!
Toch wel dus.... opluchting ik dacht al dat ik gek werd hahaha. Marit ook een snelle tante dus.. We gaan het wel zien... was erg nieuwschierig hierna omdat ik dit gedrag alleen met tandjes krijgen kon plaatsen.
Nou... de kraamzorg zei dat hier ook een snelle zou zijn.. we gaan het zien.. cons.buro schrok van der dat ze haar op haar buik legde en haar koppie al ver omhoog kwam en stevig ook. En dit was 2 weken terug al... Nu nog beter ontwikkeld... Val in de ene na de andere verbazing hier.. Nu de nachten nog door slapen... hihi
Yep, dat zou best kunnen hoor. M'n moeders nicht werd ook geboren met al een tandje! Maar de meeste baby's knauwen overal op, dat is baby's favoriete hobby: bijten en knauwen op alles wat ze maar in de mond kunnen stoppen. Jesses eerste tandje laat nog op zich wachten... hij is al bijna 7 maand en knauwt ook al maanden overal op. Maar een tandje? Nee hoor, nog niks te zien. Nouja, hoeven we ook geen tanden te poetsen, dus wel makkelijk.
hey de gemiddelde leeftijd voor een eerste tandje is tussen de 6 maand en 8 maand. maar ja dat zijn gemiddelde he. de 1 is vroeger (bv 3 maand) andere zijn later (mijn dochter pas 11 maand) mijn zoontje is 6 maanden en nog geen tandje te zien. ook al bijt hij op alles en kwijlt hij al een zot. het kan hoor geef al 6 maanden de borst
Vera kreeg met haar 9e maand haar eerste tandje. Een maand daarna de 2e. Sindsdien zitten we te wachten op de volgende..... ik vrees dat het een kies is (onderin)