erg dikke buik

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mano82, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Mijn dochtertje haar buik is erg dik. Het klopt niet in vergelijking met haar lichaam (ze is groot en slank). Baby's en peuters hebben dikke buikjes maar het is nu wel extreem vind ik. Ze is 2,5.
    Af en toe heeft ze buikpijn, en ze heeft enkele keren diarree gehad de voorbije dagen. Heeft iemand ervaring hiermee?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Huisarts!
    Als jij twijfelt, moet je eigenlijk sowieso aan de bel trekken.
    Mocht blijken dat er echt niks aan de hand is, dan kan je volgens mij pas gerust zijn.
    Beter 10x voor niks...
    Succes!

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

dat ligt eraan of de buik beduidend dikker is geworden. kleine kindjes hebben vaak een dikke buik uit verhouding met de rest van hun lijfje. dat komt omdat de buikspiertjes nog niet voldoende ontwikkeld zijn en omdat alles nog beter in verhouding moet komen. is het buikje de laatste week of weken beduidend dikker geworden dan moet je naar de huisarts gaan. zeker omdat je zegt dat ze wat darmproblemen heeft ( gehad ) baadt het niet dan schaadt het ook niet om even te laten kijken.

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Mijn dochter is ook bij tijd en wijlen dikker. Met name na het eten zet die buik echt enorm uit. En als ze wat rommelt met de ontlasting heeft ze het. Maar hier komt het altijd weer goed.

Bij twijfel: HA!

Deel Deze Pagina