ik denk de eerste 3 maanden, daarna niet meer gebruikt... werd er ook doodnerveus van... telkens luisteren of ik haar hoorde.. pfff... nu hoor ik haar zo ook wel hoor, ze kan behoorlijk hard gillen hihi... bij mijn oudste dochter heb ik hem wel een jaar gebruikt... en ook bij haar luisterde ik er steeds naar... voor mij dus niet erg ideaal....
Wij hebben geen babyfoon aangezien we gelijkvloers wonen, en onze kleine man slaapt nog bij ons op de kamer. Mijn oppasgezin heeft 2 kinderen 5 & net 3 jaar, maar bij degene van 3 jaar staat ook nog steeds een babyfoon.
We gebruiken hem nog steeds, dochter is 2,5.. Ik vind het ideaal. Hoor haar direct en niet pas als ze echt overstuur is. Straks komt de 2e, even kijken wat we dan gaan doen. Zit eraan te denken om hem op de overloop te zetten zodat je beide kan horen. Hoor je het wel minder goed maar nog altijd eerder dan wanneer we geen babyfoon zouden hebben.
Wij gebruiken hem nog steeds. Sterker nog: heb juist van de week een nieuwe gekocht, omdat de oude stuk was gegaan... We gebruiken hem 's nachts en overdag: we horen haar echt niet als ie uit staat en zo kan ik dus gewoon relaxed m'n ding doen of slapen, zonder bang te zijn dat ik 'r niet hoor als dat nodig is. Zo gauw ze een beetje door gaat slapen, vind ik het voor 's nachts wel prima, en als ze oud genoeg is om zelf naar beneden te komen als ze wakker wordt overdag, dan is het ook klaar, maar ik vind het wel gemakkelijk zo
Vind het een vreselijk ding. Werd er doodnerveus van.. 1 week gebruikt. 1 dag met geluid, 6 zonder. En toen is hij vernietigd
Wij gebruiken 'm nog steeds voor Eva en voor Lisa hebben we er een nieuwe bijgekocht. Ik vind het echt heel handig, met de televisie aan horen we ze al niet eens en in de tuin al helemaal niet (en wij hebben niet zo'n groot huis en ook niet zo'n grote tuin ). En nu met Lisa hebben we 'm ook echt nodig, eerst vanwege de reflux omdat ze veel spuugde, nu nog steeds omdat ze af en toe nog spuugt (en ik het graag een beetje schoonmaak ipv dat ze erin moet blijven liggen) en omdat ze meestal haar voeding krijgt als ze slaapt en dan is het belangrijk dat we kunnen horen als ze de sonde eruit trekt en wanneer de voeding klaar is.
Wij gebruiken em nog als we beneden zitten. Zoonlief is dan 2 verdiepingen van ons verwijderd dus dan horen we hem echt niet. Als wij naar bed gaan nemen we em niet mee. Dan zit er nog 1 verdieping tussen ons en dan horen we hem wel als er wat is.
als wij naar bed gaan gebruiken we hem niet, nooit gedaan ook, tussen de middag en begin van de avond staat hij altijd aan, anders horen we hem ook echt niet!
Gebruik is niet zozeer kwestie van leeftijd hier, maar afstand... Als E in haar bedje ligt te slapen en wij bij de buurvrouw zijn (app net hiernaast) zetten we de babyfoon op. Zijn dan binnen 10sec bij haar als het moet. Voor de rest staat ie nooit op....
Wij gebruiken de babyfoon voor beneden (overdag) en buiten. We wonen groot en anders horen we de kinderen niet. 's avonds en 's nachts gebruiken we alleen de babyfoon voor de jongste. Onze zoon van bijna 2 die horen we wel!
Ik heb een dochtertje van bijna 3 dat alleen roept als ze wakker is en nooit zelf uit bed komt....zij heeft dus ook een babyfoon voor 's middags en 's avonds als wij beneden of buiten zijn! Voor de jongste heb ik dan een uitgebreidere...
wij gebruiken hem nog steeds, en zoontje wordt in het najaar 2! Moet er wel bij zeggen dat zijn slaapkamertje beneden is en die van ons boven, we zouden hem anders alleen horen als hij echt hard huilt en dat vindt ik niet nodig om het zover te laten komen als het anders kan. Ik denk dat ik hem ook laat staan als de 2e er zou komen. Gewoon voor mijn gemoedsrust. We hebben hem trouwens niet op 'scherp' staan, dus horen niet alle kleinste geluidjes, maar bijv. wel als hij lekker ligt te kletsen of dus huilt.
Ik gebruik hem thuis niet als babyfoon, gewoon omdat we hem goed horen. Wel als nachtlampje, muziekdoosje en thermometer. Maar nu we tijdelijk in het huis van mijn so zitten gebruik ik hem wel. Enorm groot huis . Het ligt volgens mij meer aan je huis dan aan je kind. Mijn zoontje is niet harder gaan huilen hoor, eerder zachter. Dus als je hem/haar in het begin niet hoort gaat dat nu ook niet gebeuren toch?