Hallo allemaal, even nieuwsgierig, maar voor diegene die een 'speciale' verjaardagstaart hadden, voor (1e) verjaardag van hun kindje, waar hadden jullie die vandaan? Ik heb nu bij de hema zitten kijken voor een fototaart, leuk om te zien, maar ik weet het nog niet helemaal zeker of ik dit wel wil. Dus mogelijk hebben jullie andere (beetje betaalbare) ideeen? Ik had graag een 'baby einstein' taart gewilt, want dat is het enige dat m'n dochter echt leuk vind, maarja, die zie ik alleen in amerika enzo en leuke (goede kwaliteit) plaatjes kan ik ook niet echt vinden. groetjes athina deze had ik net even voor de lol ontworpen:
Zelf maken! Dan kan je je helemaal uitleven op smaak en design. Het is wel een beetje oefenen en vooral netjes werken maar je kan echt zelf de mooiste creaties maken! www.deleukstetaarten.nl
Wij laten een taart maken voor onze trouwerij, maar zijn voor thom zijn verjaardag ook van plan hier een taart te laten maken: http://www.boketor.nl/ Het is natuurlijk heel erg afhankelijk van waar je woont, maar ze hebben ook nog collega-bakkers over het land verspreid zag ik (zie website). Kijk bij de knoeitaartjes en kindertaarten, ZO leuk! En ja, is wel een beetje afhankelijk van wat je betaalbaar vind. Ik vind het redelijk te doen op zich. Taart zelf maken lijkt me ook super, helaas ben ik daar echt geen creabea genoeg voor
oke, creabea ben ik niet, dus dat gaat me niet lukken . Boketor heeft leuke dingen, maar toch wel prijzig, voor een bruiloft: oke hihi maar voor haar eerste verjaardag? hmm wel superleuk dat er een extra taartje voor het kindje bijgemaakt wordt ! Verder wonen we in regio rotterdam. In rotterdam had je ook zo'n winkel (andere keten) , daar hebben we onze bruidstaart ook gekocht, erg lekker, maar ze hebben het een beetje verknald, door de figuurtjes die we speciaal aangeleverd hadden, te vergeten op de taart te zetten. Nogal een teleurstelling op de dag zelf. Dus daar gaan we zeker niet naar terug (m'n man is helemaal koppig wat dat betreft hihi) . Maar misschien hebben andere nog leuke ideeen?
De bakker heeft meestal een boek liggen met voorbeelden van (kinder)verjaardagstaarten met verschillende thema's. Misschien daar eens gaan kijken? Ik vind zo'n foto taart van de Hema trouwens ook wel erg leuk! Gewoon een leuke foto maken (met feestmuts, ballonnen en slingers?) van je kleine meid!
Wij hadden de taart van de Hema en die is super bevallen! Foto was mooi/duidelijk en de taart superlekker!
Hoi! Ik heb hem samen met een vriendin zelf gemaakt! Hij was heerlijk! Gevuld met slagroom met stukjes stroopwafel, chocoladeganache, speculoos en tobleronemousse! Had ook nog een appel-kruimel een een kwarktaart gemaakt, ook handig! Taartje bij de Hema is ook altijd lekker maar zelf gemaakt is toch ook heel leuk! Groetjes Nathalie
Wij hadden gewoon slagroomsnitjes van de C1000 en op een groot stuk een grote kaars met een 1 erop. was ook erg feestelijk en ze vond het heerlijk. Ik vind die Pingu taart wel erg mooi trouwens!
Dat is misschien wel een idee voor haar 'eigen' taartje zeg maar... . Ben overigens blij om te horen dat die van de hema wel erg goed bevallen is. Tot nog toe denk ik dat het die dan toch wordt... zelf maken is echt geen optie en die taarten van die speciale bakkers zijn toch wel erg duur....
maartje, volgens mij was jullie taart lekker Ik lees ff mee want ik wil graag een giraffe taart voor Justin. Hema taarten zijn wel echt goed idd...
Ik wou voor Tess haar eigen taartje een danoontjes taart maken, maar vanwege kma kan dat niet dus moet iets anders verzinnen Voor de visite laat ik denk ik een taart maken bij de multi vlaai met een foto van Tess erop.
Wij hebben onze taart besteld bij http://www.taartencompany.nl het is er een met Winnie the Pooh en teigetje erop (staat tussen de foto's) maar ze maken zooooveel leuke dingen!! Boketor heeft ook hele mooi maar ik was een beetje laat bij hun met het bestellen. De Hema taarten vind ik totaal niet mooi (en niet lekker want ik houd niet van slagroomtaarten) Over smaak valt niet te twisten he
Ik heb zelf eentje gemaakt van nijntje, ook geleerd via de leukstetaarten.nl, het valt best mee hoor, ben ook niet heel crea.
Wij hadden een taart van de Hema met leuke foto, meer voor de leuk en voor de visite, want we houden zelf niet echt van taart en al helemaal niet van slagroomtaart (ik vond het chocoladeschaafsel wel heel lekker trouwens ). Eva houdt ook niet van slagroom, dus die heeft maar 1 likje van haar taart op. We hadden ook kleine appeltaartjes (zelf gemaakt) en daar mocht Eva er 1 van hebben. Ze heeft er 2 hapjes koek, een paar stukjes appel en wat rozijntjes van op en toen vond ze het wel genoeg . Had ik ook wel verwacht, want Eva is niet zo van nieuwe dingen proeven en is ook niet zo'n snoepkont.
Binnen kort is Maik dus ook een jaar oud en ik had altijd gedacht om zelf een taart te maken. Maar daar komt nu dus even wat tussen. We gaan trouwen op die dag. Maar goed, ik laat me afleiden. Ik had dus al een keer een boek gevonden van kindertaarten 50 decoratieve taarten voor kinderen van alle leeftijden. Geschreven door sara lewis bij veltman Uitgevers. Grote taarten kleine taarten en als je wilt kun je als basis heel goed gekochte cake voor de basis gebruiken. (kan het nog gemakelijker??? ) En ze leggen ook uit hoe je verschillende soorten glazuur kunt maken. Beesten taarten, Ruimte wezentjes . Je kunt er van alles in vinden. Google het maar eens of wandel bij de boekhandel naar binnen. Sucses Janna
Jeetje, mijn moeder zou zeggen: "Zo kun je poep nog wel lekker maken!" Het water loopt me in de mond! Ziet er erg leuk uit! Ik heb voor Jelle's eerste verjaardag een slagroomtaart in de vorm van een 1 besteld bij de bakker. Geen idee meer wat dat ding koste, maar hij was erg lekker!
Nou dat soort stijl taarten staan dus ook in dat boek waar ik het net over had. Volgens mij heeft jou moeder een geweldig gevoel voor humor bluesky. HIHIHi Liefs Janna
bedankt voor de reacties! maar athina, ik wil de taart best voor je maken (als ik weet hoe een baby einstein moet, haha) maar ik woon in brabant, bij roosendaal, dus niet echt in de buurt. groetjes Nathalie