vanaf welke maand buggy?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by laatje, Jan 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    hier zit ze er sinds gisteren in op de ligstand maar pff wat een drama, ze vind het verscrikkelijk en huild alles bijelkaar

2. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    past zij met haar lengte en gewicht niet meer in een kinderwagenbak dan?
    die van mij is rond de 10 kilo en 70 cm en kan er nog wel in hoor

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Suus: Lastig als je kleintje zo snel niet meer in de wandelwagenbak past. Maar plat in de bugaboo wandelwageninzet kan heus geen kwaad hoor.
    Idd is de wandelwagenbak van de bugaboo wat langer dan de meeste wagens.

Julia kan er nog wel 10 cm in groeien zij is nu 6300 gram en 62 cm. Ik ben daar erg blij mee want ze slaapt heerlijk in de wandelwagen !

4. kelly26

kelly26 Actief lid

Jul 28, 2006
    166
    0
    0
    gelderland
    ik heb het deze week gevraagd bij cb omdat wij met hetzelfde probleem zaten en hij mocht zonder problemen in de buggy als deze maar helemaal plat kan liggen, hij mag dus nog niet zitten!
    vanaf 9 kilo of wanneer ze goed kunnen zitten mogen ze in een "goedkope" buggy.
    succes

5. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    wij hebben vorige week (Bram was toen bijna 7 maanden) de wagen omgebouwd tot buggy.
    We hebben een Bugaboo en Bram kon hier zonder problemen al die tijd in.

6. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    hoi hoi

Ik had een Quinny en heb die heel snel weer weg gedaan toen een mutsy gehaald maar vond het kwa bak allemaal helemaal niks.

Heb nu een teutonia en ons meisje ligt nog steeds heerlijk in de kinderwagen bak.
    En ze is nu bijna 70 cm en 9 kilo maar vind het nog heerlijk om erin te liggen en kwa ruimte kan het ook nog goed

7. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    en als je even een kussen er in legt dat ze toch iets hoger ligt en toch naar buiten lan kijken!

8. simke

simke Bekend lid

Jan 23, 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hier ook sinds deze week de boel omgebouwd. Ook onze inzet kan helemaal op ligstand en dan was het volgens de huisarts geen enkel probleem. Het was zelfs beter dan klem liggen in een krappe wagen. En Jesse vindt het ook nog eens heel leuk (leuker dan de bak, dat vond niet lekker meer liggen, kan ik me ook wel voorstellen, klem liggen is ook niet fijn!)

Groetjes Simke

9. MomToBe

MomToBe Actief lid

Dec 18, 2006
    310
    0
    0
    Ik gebruik de buggy sinds dat mijn dochter ca. 7 maand is en zelf kon zitten.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    de lengte zou nog wel gaan maar de quinny dreami is in het midden erg smal waardoor ze amper kan bewegen als je een dekentje in de bak gebruikt. ze vind het verder wel erg fijn daarin dus misschien dat ik het toch maar weer terug om ga bouwen. misschien vind ze dat krappe juist wel geborgen voelen ofzo en de buggyinzet ineens zo groot en los. de maxi cosi op de onderstel vind ze wel leuk en kijkt dan lekker rond maar ook dit is weer lekker krap

11. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ja dat van dat middenstuk is idd wel zo, maarja, toen lars een half jaar was en het krap werd was het augustus en had ik niet meer als een lakentje en dat windscherm zeg maar. misschien een skipakje aanschaffen zodat ze geen dekentje meer nodig heeft ?

Share This Page