vanaf welke maand gingen jullie de kamer inrichten ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door flower 27, 7 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Toen ik vier maand en half was kreeg ik zo'n enorme zin om alles te gaan inrichten dat ik volop ben beginnen plannen... heb men dingetjes besteld die ik ervoor nodig had... ben verf gaan halen en ben eraan begonnen :D hetkonniet snel genoeg gaan... ga gewoon op je gevoel af :) x

2. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Zoals het er nu uit ziet is onze babykamer ongeveer in week 33 af.
    Is dit niet wat laat? Als de kraamzorg komt kijken is het nog niet af.
    De meeste van jullie waren eerder klaar zo te lezen, dus ik begin toch wel een beetje zenuwen te krijgen nu.

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik had al wat spulletjes verzameld in mijn oude huis. Zit nu sinds 2 weken in mijn nieuwe huis en daar ga ik de babykamer inrichten. Precies op tijd zou ik zeggen :) Ik had nog een wit ladenkastje uit onze slaapkamer die nu niet meer past, dus die gaat naar de babykamer. Ik ben nu druk bezig voor een commode en badspulletjes. De babykamer is al geschilderd en ik weet al helemaal hoe ik het wil inrichten.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik ben 25 weken zwanger en we gaan nu pas beginnen :( Maar ik begin nu ook echt zenuwachtig te worden. Slaat misschien nergens op want we hebben nog even, maar ik wil gewoon dat het kamertje af is! Mijn vriend heeft beloofd dat het over 2 weken af is. Hahaha we zullen zien ;)

5. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Wij zijn de babykamer inmiddels aan het leeghalen, en gaan over 2 weken beginnen met het behang afhalen, en het nieuwe erop smeren. Meubeltjes worden eind augustus geleverd, evenals de kinderwagen, wiegje enzovoorts.

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wij zijn al vroeg begonnen maar we hebben die kinderkamer afgekapt en een nieuwe gekocht omdat de andere teveel werk was. Het is nu alleen nog puntjes op de i zetten zoals bedje opmaken, knuffeltjes neerzetten etc

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik ben een extreme wij hadden heel de babykamer af met 12 weken ivm met mijn ME ging ik ervan uit weinig zelf meer te kunnen doen na de 20 weken en ik kreeg gelijk dus was heel blij dat ie al af was!

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    lekker nesteldrang hihi ik vond het ook een fijn idee hoor, en je kan zo heeeeeeerlijk in je kamer wegdromen door er in te gaan staan, kleertjes kijken enzo hoort er gewoon bij!

9. Yonfi

Yonfi Lid

2 apr 2008
    27
    0
    0
    Wij hebben dinsdag de 20-weken echo en gaan daarna gelijk door om het hele kamertje te bestellen. Van het weekend gaan we het hele kamertje leeg maken zodat we strax kunnen beginnen met behangen. De vloer is al gedan. Dus dat valt weer mee. Heb geen idee wat de levertijd is, maar ben blij dat het nu allemaal nog goed te doen is.

10. Carla78

Carla78 Actief lid

14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    wij hebben vrijdag de 20 weken echo gehad.
    Alles is goed en ben nu begonnen met de meubeltjes te schuren en te schilderen samen met mijn mannetje.
    Volgende week wordt de kamer gestuct en geschilderd. Maar we hebben nog even.
    Dus kan nog eventjes...

11. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Ons kamertje zou eind mei komen, maar ze belden al eerder. Dus uiteindelijk is het kamertje begin mei al gekomen. Dit vond ik op zich niet zo'n probeleem, omdat alles op die manier ook mooi op tijd klaar was.

12. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Wij zijn dit weekend ( ben nu 27 wk ) begonnen met het kamertje laminaat ligt er in ledikant staat maar de rest moet allemaal nog gedaan worden dus kast in elkaar zetten, accessoires kopen en dan kom ik een eind in de goede richting

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    wij zijn rond de 17e week begonnen.
    hebben toen alle meubeltjes over genomen van een collega.
    zo stadig aan doen we steeds weer wat. Behang zit er nu in, al wat dingetjes opgehangen.
    moet nog wel wat leuke aankleding kopen enzo maar we doen gewoon rustig aan. Kan ik alle keren weer trots zijn :)

14. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij (althans m'n vriend) zijn nu bezig met het glad maken van de muren, aankomend weekend gaan we alvast 1 muur behangen (voor die andere muren hebben we nog geen behang).
    Daarna het laminaat leggen.

De kamer zal begin September geleverd worden dus dan zal het behangen en het leggen van het laminaat helemaal af zijn.

15. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ons kamertje is bijna af nu! alleen de gordijnen moeten nog worden opgehangen! vrijdag werd ons kamertje geleverd, en savonds heb ik alles al ingeladen en opgedekt enzo. (foto's zie album!)

Deel Deze Pagina