Mn dochter is helemaal weg van Bumba, nu is er in oktober en januari bij ons in de buuet een show van Bumba en lijkt me leuk daar met haar heen te gaan. Weten jullie of je voor of na de show Bumba ook kan zien van dichtbij of ermee op denfoto kan? Hoelang duurt zo'n show meestal? Er staat bij 1+, ze is nu 13 maanden geweest. Ik heb net naar t theater gebeld en hun kunnen me weinig vertellen..
niet bij bumba geweest maar wel vaak naar woezel en pip en thomas de trein en bob de bouwer. Alleen bij thomas de trein stonden na afloop de acteurs/poppen in de foyer en kon je ermee op de foto. Dat zou het theater je moeten kunnen vertellen lijkt me. Deze voorstelling duurden 3/4 uur tot een uurtje. Als er 1+ bij staat houden ze daar ook rekening mee en zijn het korte voorstellingen. Gewoon een keer doen, is hartstikke leuk! Vaak heb je via vakantieveilingen goedkope tickets voor dit soort voorstellingen.
Ik ben naar bumba geweest! Leuke voorstelling, duurt precies lang genoeg, aangepast licht en geluid. Ik heb geen kindje overstuur gezien, jengelend of huilend. Het was echt heel leuk en zoon zijn eerste theaterervaring. Hij was toen 18 maanden.
Ik vroeg me precies hetzelfde af! Maar mijn zoontje is pas 13 maanden als Bumba hier komt in oktober. Hij is er ook gek op!